יין 'First class'

היין הזוכה

הישג מרשים ל'אל-על': החברה זכתה במקום הראשון מבין חברות התעופה בתחרות "מרתף בשחקים" לשנת 2008 בקטגוריה 'היין הלבן הטוב ביותר במחלקה הראשונה'. השופטים' : היין הישראלי הפציע באיכותו'.

עודד בן צבי 13/02/2008

חברת התעופה 'אל-על' זכתה במקום הראשון בתחרות הבינלאומית 'מרתף בשחקים' לשנת 2007, הנערכת בלונדון על ידי מגזין התיירות הבינלאומי 'ביזנס טרוולר'. החברה גברה בתחרות על 23 מחברות התעופה המובילות בעולם, ביניהן סינגפור איירלינס, בריטיש איירווייס, לופטהנזה, קוונטאס והאמירויות. אל על זכתה בתחרות עם היין הכשר למהדרין, שרדונה 2005 של יקב קסטל.

בעת הענקת הפרס, ציינו השופטים בתחרות כי, 'היין הישראלי הפתיע באיכותו הבולטת על פני יינות בינלאומיים המוגשים כיום במחלקה הראשונה של חברות תעופה הנחשבות למובילות בעולם.' דויד מימון, סמנכ"ל השירות באל על אמר: 'אל על היא חברת התעופה היחידה בישראל המקיימת שירות מחלקה ראשונה על מטוסיה למגוון יעדים בעולם. אנו גאים על שיתוף הפעולה עם חברות ישראליות שמפגינות מצוינות ברמה בינלאומית. שילוב יינות אנינים, איכותיים ומיוחדים של מיטב יקבי ישראל מעצים את חוויית הטיסה של נוסעי אל על ככלל ונוסעי המחלקה הראשונה בפרט. במסגרת זו השקנו גם לאחרונה גם את מוצר 'יין החודש' במחלקות היוקרה, המעניק לנוסעי הפרימיום הזדמנות טעימה מזנים מיוחדים של יינות שונים. אנו נמשיך להעמיק את חוויית הטיסה גם בעתיד.

- פרסומת -

מימון ציין עוד כי, בכל טיסות אל על מוגשים אך ורק יינות כשרים בהכשרים מקובלים. 'העובדה, שהיין הכשר המוגש באל על זכה בתחרות על פני יינות אחרים, ללא הכשר, המוגשים בחברות התעופה האחרות – היא תעודת כבוד לתעשיית היין בישראל בכלל, וליקב קסטל, המייצר את היין שזכה בתחרות'.

השרדונה הזוכה מיוצר ביקב קסטל, אחד מיקבי הבוטיק הראשונים בארץ. היקב נוסד ברמת רזיאל, בשנת 1988 על ידי אלי בן-זקן ובניו איתן ואריאל. ליקב הכשר של רבנות מטה יהודה, בד"צ בית יוסף וארגון הכשרות למהדרין OK. כבר מהבציר הראשון קצר היקב תשבחות וכיום יינותיו זוכים הצלחה גדולה בארץ ובחו"ל.

יינות קסטל הינם בלנד המורכב ממספר סוגי ענבים, עליו חתום אלי בן זקן, כיינן היקב. על תוויות הבקבוקים מצויין, איזור הגידול הרי יהודה, איזור ירושלים, כמסורת העולם הישן וחלקת הכרם בה גדלים הענבים.