חדש – חטיף שוקולד חרובים: "הפתעה"

תופינית, מפעל השוקולד יצרן שוקולד גורמה, משיק חטיף שוקולד חרובים חדש "הפתעה" בטעמי פטל, תפוח, תפוז וקוקוס.

דפנה אנקור 24/08/2008

אהוד גייגר מנכ"ל תופינית מפעל השוקולד: "אנו חיים בעולם של בריאות לצד פינוק. שוקולד חרובים העשיר בערכים תזונתיים נותן פתרון טבעי בתחום הבריאות. מדובר בפיתוח ייחודי של טכנולוג החברה, שארך כשנתיים והגענו לטעם מפנק משובח ואיכותי. יצרנו אריזות חדשות לטעמים עם השם והסלוגן 'הפתעה, שוקולד חרובים – כל כך טעים!' כי הוא גם מפתיע בטעמו וגם בריא".

החרוב הוא אחד הפירות העשירים בערכים תזונתיים, עשיר בסוכרים טבעיים ובויטמינים, טעמו הדומה מאוד לשוקולד, ומרקמו הנימוח בפה, והעדר שומני טראנס הופכים אותו לבחירה הטבעית.

- פרסומת -

חטיף "הפתעה" מצטרף למגוון מוצרים בקטגוריית שוקולד חרובים המיוצרים ומשווקים על ידי תופינית בהצלחה רבה ברשתות וחנויות הטבע.

חטיף הפתעה משווק במארז של 45 גר', מחיר לצרכן נע בין 6.5-7.5 שקלים. ניתן להשיג בכל רשתות והחנויות המובחרות בתחום הבריאות, הטבע והמזון האורגני ברחבי הארץ. החטיף כשר חלבי בהשגחת בד"צ אגודת ישראל, רבנות ברנר.

תופינית, מפעל השוקולד נוסד ב-1979 הינו מפעל איכותי המייצר שוקולד גורמה בעבודת יד. תופינית מתמחה ביצירת מוצרי שוקולד ושוקולד חרובים איכותי כגון: פרלינים, טרפלס, נפוליטנים, דרז'ה וקליפות הדרים.