פתרון חדש למיגרנה: מיגרסטיק

(צילום: באדיבות דודו אלהרר, לניאדו תקשורת)

מיגרסטיק סטיק רול און מכיל שני שמנים אתריים מנטה ולבנדר, המקלים באופן מיידי על המיגרנה.

חיים נחתומי 27/04/2009

כעשרה אחוזים מהאוכלוסייה סובלים ממיגרנה באופן פעיל. מי שסובל באופן קבוע מרגיש כשהמיגרנה מגיעה… וזה בדיוק הזמן למיגרסטיק , מוצר טבעי צרפתי לשימוש חיצוני שמחזיקים בתיק לכל מקרה שהמיגרנה תגיע בהפתעה… הוא מכיל 2 שמנים ארומאטיים למסז' של הרקות המקלים מיידית על המיגרנה. יעילותו הוכחה בניסוי קליני והוא מומלץ ע"י דר' שוואב, יו"ר איגוד המיגרנה בצרפת

מיגרסטיק המיוצר ע"י חברת התרופות הטבעיות ארקופרמה – צרפת מיועד לאנשים (מגיל 7 ומעלה ) שרוצים פתרון טבעי קל ונוח ואינו דורש מרשם רופא. המוצר קל, טבעי ונוח לשימוש, באריזת רול-און ייחודית וקומפקטית המתאימה לנשיאה בארנק או בתיק. המוצר הינו רול-און ריחני , אותו יש למרוח על הרקות בצידי העיניים ועל המצח. את החומר יש לעסות ע"י קצות האצבעות במשך מספר דקות. חוזרים על הפעולה עד להקלה במיגרנה. המוצר הוא טבעי לחלוטין ומכיל שמנים הידועים בספרות המדעית כבעלי יכולת להטיב עם כאבי ראש, בעלי השפעה מרגיעה ומרעננת והקלה על מיגרנות.

- פרסומת -

ד"ר שוואב (Dr. Schwob), יו"ר איגוד המיגרנה בצרפת, בדק את יעילות המוצר למצבים של מיגרנה, על אנשים שסובלים ממנה שנה ומעלה בתדירות של פעם בשבוע לפחות. הפציינטים והרופאים ציינו שביעות רצון של 87% מיעילותו והשפעתו של התכשיר לאחר שימוש עקבי במשך חודשיים*.

  • אפקט של מסאז'
  • מעניק תחושת קרירות
  • מעלים את הכאב בתוך דקות
  • עשוי מ-100% שמנים טבעיים
  • מיוצר ע"י חברת התרופות הטבעיות ארקופרמה , חברה צרפתית המובילה באירופה

למידע נוסף באתר החברה: www.pharmaguri.co.il

מחיר מומלץ לצרכן – 44.95 ₪ להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת ובתי הטבע.

חשוב לדעת: המוצר אינו מתאים לנשים בהריון, מניקות, לילדים מתחת לגיל שבע ולחולי אפילפסיה.