מבצע חגים – שיחות מוזלות מחו"ל לישראל ברשת Orange

(צילום: באדיבות מימד תקשורת)

לקראת תקופת החגים מעניקה חברת Orange הטבה מיוחדת לנודדים עם orange ברחבי העולם – תעריף של 1.99 ₪ בהתקשרות מחו"ל לארץ באמצעות שירות "חסכון עולמי".

עידן הראל 03/09/2009

orange מציגה פשוט ונוח למתקשרים מחו"ל לארץ: 1.99 ₪ לדקה ללא התחייבות וללא דמי מנוי.

לקראת תקופת החגים המתאפיינת בעליה בתנועת הנוסעים היוצאים מהארץ. לטובת לקוחותיה היוצאים לחו"ל במהלך חגי תשרי, orange מעניקה הטבה מיוחדת לנודדים עם orange ברחבי העולם – תעריף של 1.99 ₪ בהתקשרות מחו"ל לארץ באמצעות שירות "חסכון עולמי".

- פרסומת -

ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן של orange, ציין כי "מדי שנה, orange מעניקה ללקוחותיה בתקופת החגים מגוון הטבות סלולריות המוזילות את החשבון החודשי. בשנה שעברה, הציעה החברה חבילות של דקות לשיחות מחו"ל לארץ בתעריף מוזל ובשנים קודמות העניקה החברה דקות שיחה חינם ברשת, שירותי מידע ותוכן בתעריף אטרקטיבי לשוהים בחו"ל ועוד".

פרטי המבצע – תעריף של 1.99 ₪ לדקה בשיחות לארץ באמצעות שירות "חיסכון עולמי". החיוב יבוצע לפי יחידות מניה של 10 שניות, ויחל מרגע המענה לצלצול מערכת "חיסכון עולמי". המחיר תקף בכל יום ובכל שעה בתקופת המבצע.

שירות "חיסכון עולמי" (call back) שירות המאפשר להוזיל את תעריפי השיחות שתבצע מחו"ל לישראל ממכשיר ה- orange בעשרות אחוזים. ברוב המפעילים בעולם, כל שעליך לעשות הוא – להקיש את הקוד *00*, להקיש את היעד בארץ (ללא קידומת בינ"ל 972+), להקיש # ועל מקש חיוג תוך מספר שניות תתקבל במכשיר שיחה מהמערכת ותקושר אל היעד המבוקש. בחלק מן המפעילים, בחלק מן המדינות, יש צורך להירשם לשירות "חיסכון עולמי" מראש. להרשמה ניתן לחייג לכוכבית 330 (שיחת חינם למחייגים מישראל).

כיצד ניתן ליהנות מהמבצע? יש להירשם מראש למבצע. ההרשמה תחל ביום 02/09, באמצעות התקשרות לכוכבית 330 (שיחת חינם למחייגים מישראל) או באמצעות משלוח הודעת SMS עם המילה "חגים" ל-999.

תוקף המבצע: 02/09/2009 – 10/10/2009.