משחק הרכבה חדש מבית פאן טויס

(צילום: יחסי ציבור)

בסדרה הצעצועים החדשה של Mic-O-Mic תמצאו מבחר רב של דגמים: קטרים, מטוסים, אופנועים, משאיות, רכבי ספורט ועוד . הדגמים מגיעים באריזה עם קטלוג מוצרים, פינצטת עבודה ושקית עם פינים ומכברים הכוללת חלקים עודפים ומפרט הרכבה מצויר ההופך את ההרכבה לפשוטה ברורה ומהנה.

אורנית חגבי 20/06/2010

סדרת צעצועים חדשה מבית MIC-O-MIC בונים – משחקים-אוספים!

קונספט חדש של משחקים וצעצועים משלב הנאה, משחק, פיתוח מיומנויות חשיבה ומוטוריקה עדינה.

- פרסומת -

Fun Toys ישראל, בבעלותם של מייק בן נמר וניר שקד מתמחה בייבוא צעצועים איכותיים לכל הגילאים. החברה מציעה לקהל הישראלי ליהנות מהצעצועים החכמים של מותג Mic-O-Mic הגרמני. מותג Mic-O-Mic מתמחה בתכנון משחקי הרכבה. בסדרה הצעצועים החדשה של Mic-O-Mic תמצאו מבחר רב של דגמים: קטרים, מטוסים, אופנועים, משאיות, רכבי ספורט ועוד .

סדרה הצעצועים מספקת חוויה מאתגרת ומהנה משותפת לילד ולהורה. הדגמים מגיעים באריזה עם קטלוג מוצרים, פינצטת עבודה ושקית עם פינים ומכברים הכוללת חלקים עודפים ומפרט הרכבה מצויר ההופך את ההרכבה לפשוטה ברורה ומהנה. ניתן להשיג את מגוון הדגמים ב3 גדלים

הסדרה פותחה על ידי האדריכל קלאוס מיקליץ, מומחה בעל שם עולמי בתחום. לאחר מלאכת ההרכבה הילדים נהנים מצעצוע חדש וצבעוני ומפריט חדש לאוסף!!

מותג Mic-O-Mic הגרמני, מציג קולקציה עשירה של משחקים לילדים מגיל 5 ומעלה כל מוצרי המותג מיוצרים בבקרת האיכות הגבוהה ביותר, מאושרים על ידי תקן EM71 לצעצועי ילדים. מוצרי המותג זוכים כיום להצלחה בינלאומית, ומשווקים בהצלחה בארה"ב, קנדה, דנמרק, צרפת , גרמניה , שוודיה, ספרד ושוויץ. משווק בישראל בבלעדיות ע"י Fun Toys. מחיר : 70- 250 ₪

את מוצרי החברה ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות

לברור החנות הקרובה לביתך טלפון 03-6444221 , מייל : info@fantoys.co.il