בין הרוגי המסוק:אבנר גולדמן, טייס דתי ממודיעין

בין הרוגי התרסקות מסוק ה"יסעור" ברומניה היה גם אבנר גולדמן, סא"ל במיל ומראשי קהילת "מנורת מודיעין" שהותיר אחריו אשה וארבעה ילדים – בני 22, 18, 16 ובת 13.

מנחם בנטוב 28/07/2010

הלם בקרב הקהילה הדתית במודיעין לאחר שנודע על דבר מותו של סא"ל במיל אבנר גולדמן מראשי קהילת "מנורת מודיעין" שהיה על מטוס ה"יסעור" שהתרסק ברומניה במסגרת תרגול משותף לצבא הרומני.

גולדמן, הוא בעל תואר ראשון בהנדסה, תואר שני במנהל עסקים והיה באמצע מסלול דוקטורט למדע, פילוסופיה ותורה לאחר שהשתחרר מהצבא לפני כשלוש שנים.
גולדמן בן ה-48 חגג רק בשבוע שעבר את יום הולדתו ושלטי "מזל טוב" עדיין מעטרים את דלת ביתו במודיעין.

- פרסומת -

גודלמן היה מוכר בקרב הקהילה הדתית במודיעין כ"מלח הארץ" וכאדם צנוע שהיה מעמודי התווך של קהילת "מנורת מודיעין" שם השתתף באופן קבוע בשיעורים והעביר דרשות לחברי הקהילה.

אשתו, אורית גולדמן: "כולם תמיד אומרים שאין כאלה אנשים וזה נכון גם במקרה הזה. מוזר לי לדבר עליו בלשון עבר. הוא אדם מדהים מכל הבחינות שנהנה ואהב מאוד לטוס וללכת למילואים. עדיין תלוי כאן בבית שלט ברכה לכבוד יום ההולדת שלו שהיה לפני שבוע. ממש לפני הטיסה הוא שלח לי הודעת אס.אם.אס וכתב שדהכל נפלא ומסר ד"ש לכולם".

"אני מרגישה כאילו אני נמצאת בחלום ורק מחכה שהוא ייכנס הביתה. אתמול הגיע לפה קצין העיר ועדכן את הבן שלי שהיה בבית, ומיד לאחר מכן גם הבת הגיעה. הייתי בדרך הביתה ברכבת וכשהגעתי נודע לי על המקרה.אנחנו נשואים 25 שנה וזה כאב בלתי נסבל. הוא עושה מילואים גם בגיל מבוגר מתוך אהבה. הוא איש מדהים, הבעל הכי טוב שיכולתי למצוא".

הרב דוד לאו, רב העיר מודיעין שהיה קרוב אליו סיפר כי המדובר באדם מיוחד "משכמו ומעלה" שהיה אהוב על כולם".

חברי הקהילה פרסמו הודעה בה נכתב כי:"אנו המומים וכואבים על נפילתו של ידידנו וחברנו סא"ל אבנר גולדמן מעמודי התווך של קהילתנו, לאורית, ערן, אמיר, איתן, ותמר איתכם בשעות הקשות".

בקהילה קראו לאנשים שהכירו את אבנר, לשתף את שאר הגולשים, החברים או את בני המשפחה של אבנר בדברים לזכרו.

את הדברים ניתן לשלוח למייל: Menora.Synagogue@gmail.com והם יפורסמו באתר הקהילה.

מדוברות עיריית מודיעין נמסר כי "את המשפחה מהתרסקות המסוק אמש ברומניה מלווים נציגי צה"ל, זאת מעצם היותו בתפקיד צבאי. נציגי העירייה פועלים יחד עם הצבא לסייע למשפחה בשעתה הקשה, לרבות דוברות העירייה בשל העניין התקשורתי".