דעה: "לא ניתן לקדם הומניות כלפי בעלי חיים באמצעות אלימות"

הגורו של הבהמות גארי יורופסקי עשה "שירות דב" לכל חובבי הצמחונות והטבעונות עם התבטאויות אנטישמיות והתקפת העיתונאי אראל סגל. אז למה באוניברסיטת חיפה ובזו של תל אביב לא ביטלו את הרצאתו? ואיך זה קשור להתקפות המרושעות נגד ח"כ איילת שקד? הפתרונות ליפי הנפש!

עמיעד טאוב 10/12/2013

שירות דב

הגורו של הבהמות גארי יורופסקי זה שמשווק את עצמו במרשתת הגלובאלית תחת הכותרת "ההרצאה הכי טובה שתראו" ובישראל באמצעות אגרופים ואמרות שטנה הגיע השבוע לארץ הקודש על מנת להפיץ את תורתו ברבים.

מסתבר שלאותו יהודי חובב נבטים שחסר לו ככל הנראה לא מעט ברזל ושיפודי פרגיות בגוף התרופפו גם כמה חוליות בקופסא שכן לאחר שלל הצהרות אנטשימיות בהם השווה שחיטת תרנגולות לשואת יהודי אירופה תקף יורופסקי פיזית את העיתונאי אראל סגל, קילל אותו וצעק שצריך לאנוס את בנותיו משום שלבש עור מסתבר שהקו בין אלימות מילולית לאלימות פיזית קצר במיוחד אצל אנשים בעלי קצר במוח.

- פרסומת -

אותו נביא צמחוני מרצה בחסד ולוקה בחסר שהכניסה לארצות "נאורות"' כמו בריטניה וקנדה נאסרה עליו בשל בעיות אלימות היה אמור להרצות בפני סטודנטים ברחבי הארץ ובעוד שבאגודת הסטודנטים של בר אילן מיהרו לבטל את ההרצאה המתוכננת באגודת הסטודנטים באריאל מיהרו לפרסם את דבר ההרצאה ולנסות להרוויח הון יחצ"ני בטענה הזויה של חופש ביטוי.

אמנם ברגע האחרון התעשתה הנהלת האוניברסיטה וביטלה את ההרצאה אבל לחברי אגודת הסטודנטים באריאל מומלץ ללמוד כי לא ניתן לקדם הומניות כלפי בעלי חיים באמצעות אלימות וגם לא את אוניברסיטת אריאל ועל זה אמר הכתוב "שירות דב"

הסתה אלימה 2

בספר "מלחמה ושלום" כותב לב טולסטוי כי:"על האמת לכפות את רצונה ללא אלימות" ולכן מפתיע כי דווקא בקמפוסים של חובבי האמת והפלורליזם קרי אוניברסיטת תל אביב ואוניברסיטת חיפה מתעלמים מהדברים והדוברים ונערכים לארח את אותו לוחם אלים למען זכויות הארנבים ברוב עם.

לשיח האלים של חלקים ממש לא  "צמחוניים" בעם הנבחר הצטרפה השבוע המתקפה הפרועה כנגד ח"כ איילת שקד שהפכה במחי ייצוג עמדת מפלגת הבית היהודי בנושא השוויון עבור זוגות חד מיניים מבלי לתת הכרה לנישואיהם לטרף קל ברשת.

סטאטוסים מזעזעים רווי שטנה המאיימים על שקד ומשפחתה ומשווים בין הנאצים ימח שמם לבין מפלגת הבית היהודי מילאו את הרשתות החברתיות בעוד כל יפי הנפש ממלאים את פיהם מים ואיש לא מזדעק לצעוק חמס כנגד ההסתה הפרועה ולגנותה. מסתבר כי בישראל 2013 רק לצד אחד במפה מותר להסית.

אותו שיח אלים מגיע בשנים האחרונות במקרה או שלא במקרה בדיוק מאותם בית יוצר נאור אדום ופלורליסטי ופוגע בעיקר בתחומים ובאנשים אותם הם מתיימרים לקדם, אט אט מכרסמים בדמוקרטיה באצטלה מתקדמת ובעיקר מראים לכולנו כי טפשות רוע ואלימות יכולים לנבוט בכל מקום ומגזר.

יש סוסים שמדברים עברית

אגב חיות המתגוררות ברשת ובסימן זיכרון לאמנים החשובים שהלכו מאיתנו לאחרונה נזכרתי בסיפורו של אותו  מנהל קרקס שזכה לטלפון מפתיע:"הלו" "שלום אני רוצה לעבוד בקרקס שלך" "מה אתה יודע לעשות"? "אני יודע לשיר את כל השירים של איינשטיין" "כל הכבוד, אבל איך זה עוזר לקרקס?" "אני יודע לשיר אותם גם מהסוף להתחלה" "ממש מרשים, אבל עדיין אני לא מבין איך זה יכול  לעזור לי בקרקס?!". המשיך המטלפן העיקש ואמר "אני יודע גם לספר את הבדיחות של ספי ריבלין עם היפוך אותיות". מנהל הקרקס העסוק  סיים את השיחה בחוסר סבלנות וניתק. איך שהשיחה מתנתקת, נזכר המטלפן האנונימי "איזה בעסה, שכחתי להגיד לו שאני סוס".