ניהול עמודי פייסבוק

ניהול עמודי פייסבוק
צילום: pixabay

פייסבוק היא פלטפורמת שיווק חזקה מאוד לצורך חשיפה בפני קהלי יעד ולקוחות פוטנציאלים. לעיתים פייסבוק מהווה אפיק קידום יעיל יותר מאתרי אינטרנט.

עמית קליין 29/11/2018

הפרסום בפייסבוק צריך להתבצע על ידי שילוב של תכנים טובים ונכונים, עיצוב מושך, סרטונים ותמונות איכותיות. ניהול עמודי פייסבוק בצורה נכונה, יחד עם פרסום ממומן וממוקד, יכול לספק תוצאות טובות ביותר. חשוב לציין שיש לדעת כיצד לנהל עמודים עסקיים, ניהול זה דורש ידע ומומחיות בתחום השיווק הדיגיטלי ברשתות החברתיות. ידע זה חייב לכלול הבנה בתחום האינטרנט והרשתות החברתיות, עיצוב גרפי ושיווק מקצועי. ברב המקרים יהיה על העסק לפנות אל חברות קידום ושיווק דיגיטלי מקצועיות, אשר ברשותן עומד צוות מקצועי ומנוסה.

ניהול עמוד עסקי בפייסבוק

בעמוד העסקי נמצאים הלקוחות הקיימים של העסק ומטרתו להיחשף בפני לקוחות פוטנציאלים חדשים ולספק מידע עדכני ללקוחות הקיימים. ניהול פעילות WEBMANAGER נכון, ניתן יהיה להפוך לקוחות פוטנציאלים ללקוחות קיימים של העסק. מכאן החשיבות הגדולה בשימוש בתוכן איכותי, עדכני , ברור ומושך. ניהול עמודי פייסבוק מקצועי נשען על הכלים הנכונים אשר הרשת מעניקה ועל כלים מקצועיים העומדים לרשותו של המקדם, כגון: תוכן איכותי, עיצוב מדיה, שיטות לקידום פוסטים ועוד. שימוש בכלים אלו יקדם את העמוד העסקי ויצור לעסק מעגלים נכונים עבור אינטראקציה עם קהל היעד, לצורך הגדלת הרווחים של העסק, הרי שזוהי המטרה העיקרית של הקידום.

- פרסומת -

פעולות לניהול נכון של עמודים עסקיים בפייסבוק

  1. יש להגדיר את פעילותו של העסק ויתרונותיו

  2. הגדרת קהל היעד

  3. הגדרת אופי העיצוב של הדף בהתאם לאופיו של העסק, כגון: בחירת תמונת פרופיל איכותית ותמונת רקע מושכת. חשוב שהתמונות ישדרו מקצועיות ולכן אין להקל ראש בבחירתן.

  4. בניית פוסטים איכותיים המשלבים, תוכן איכותי, מעודכן מעניין ומושך, יחד עם עיצוב גרפי מקצועי. יש לשלב בפוסטים תמונות טובות או סרטוני מדיה שיהיו מעודכנים, מעניינים ומושכים ויצרו עניין אמיתי בקרב הקהל הנחשף אליהם.

  5. השלב האחרון הוא ניהול הפעילות השוטפת של העמוד. יצירת פוסטים חדשים, ביצוע שיתופים, מתן מענה להודעות ותגובות וחתירה מתמדת להגדלת המשתתפים בעמוד.

המטרה העליונה של כל הפעולות גם יחד, היא יצירת לידים איכותיים על יד חשיפה נכונה של העמוד בפני קהל היעד. וכיצד ניתן לעשות זאת?

  • על ידי העלאה של פוסטים באופן שוטף לצורך יצירת עניין ודינאמיות של העמוד העסקי

  • צבירת כמות לייקים גדולה ככל שניתן

  • יצירת תכנים מעניינים, עדכניים, מושכים מניעים לפעולה בכדי ליצור אינטראקציה בדף

  • מתן מענה מהיר לכל ההודעות הנשלחות ותגובות חוזרות לתגובות הנרשמות בפוסטים הקיימים

  • ליזום פעילויות אשר יניעו אנשים להשתתף בהן, כגון: מבצעים אטרקטיביים תחומים בזמן קצר וכד'. מטרה היא ליצור עניין ולהניע את הקהל להשתתף ולקחת חלק פעיל בעמוד.

לפרטים נוספים, צרו קשר עם Webmanager  – ניהול פעילויות דיגיטל.