בניית אתרים "כשרים" למגזר הדתי

הטכנולוגיה החדשנית שאנו חשופים אליה חודרת לכל אחד מאתנו. וכשאנו מדברים על טכנולוגיה, אנו מתייחסים במיוחד לאתרי האינטרנט.

עמית קליין 17/12/2018

רבים מאתנו יודעים להיכנס היום לאתרי האינטרנט, אך יש שעבורכם הגלישה עלולה להפוך לבעייתית. פעמים רבות מדובר בגולשים מהמגזר הדתי והחרדי החוששים להיכנס לאתרים שאינם תואמים את השקפתם ואת אורח חייהם. למרבה המזל, בימינו ניתן לבנות אתרים "כשרים" גם למגזרים אלה.

אתרים מכל מיני סוגים

בניית אתרים חיונית למגזר הדתי הגולש באתרי האינטרנט השונים על מנת למצוא בו מידע משמעותי וחשוב. אתרים כאלה כוללים תמונות צנועות ותכנים ראויים ובלתי פוגעניים. ניתן למצוא אתרים בתחומים שונים הפונים לשומרי המסורת:

  • שיעורים ברשת – אתרים שונים מציעים שיעורי יהדות אונליין במגוון רחב של נושאים: שבת, כשרות, הלכות טומאה וטהרה, שו"ת, תנ"ך או גמרא. הגולשים יכולים למצוא שיעורים המעניינים אותם מכל מקום ובכל עת.
  • אתר חדשות פורטל חדשות כשר למהדרין מציג תכנים מגוונים למגזר הדתי: כתבות חדשותיות, מאמרי דעה, טורים אישיים, מתכונים לשבת, מדריכים מקצועיים, כתבות מעניינות ובלתי שגרתיות ועוד.
  • קורסים אונליין – גם הציבור הדתי יכול להשתתף בקורסים המועברים דרך האינטרנט וביניהם עיצוב גרפי, פיתוח ובניית אתרים וכדומה.
  • אתרי היכרויות – אחד הנושאים הבוערים ביותר במגזר הם עניין ההיכרויות. צעירים וצעירות מחפשים את החצי השני שלהם כדי להקים משפחה בישראל. לשם כך מוצעים להם אתרי היכרויות עבור שומרי המסורת.
  • אתרי תיירות – באתרים אלה יכולים הגולשים למצוא טיולים בארץ ובעולם המתאימים להם, ומידע חיוני כמו מלונות המציעים כשרות למהדרין ברחבי העולם, או סיורים המיועדים במיוחד לשומרי שבת.
  • מסעדות יהודיות – מסעדות כשרות, ובייחוד אלה המציעות מאכלים הנושאים תווית של כשרות מבוקשת, זקוקות לאתר אינטרנט על מנת לפרסם את שירותיהן או הזמנות עד הבית.
  • מוזיקה יהודית – בשנים האחרונות קמים יותר ויותר יוצרים דתיים המוציאים דיסקים ומעניקים למאזיניהם מוזיקה ברוח המסורת. פעמים אלה יוצרים עצמאיים ואחרים אף מקימים תזמורות ולהקות המנגנות בחתונות. אלה ואלה צריכים אתר כדי לקדם את עסקיהם.

האתר סגור בשבת

- פרסומת -

אתרים כשרים רבים למגזר הדתי נסגרים עם כניסת השבת וחוזרים להיות מונגשים שוב ביציאתה. בניית אתרים במקרה זה כוללת התקנת מערכת חכמה שדואגת לסגור את האתר בשבת ולמנוע מהגולשים להיכנס אליו. הסגירה מתבצעת בהתאם למיקום הגולש, כך שהיא רלוונטית לא רק לציבור הגולשים בארץ, אלא גם בעולם.

חשוב לכם לקבל אתר כשר המתאים להשקפת עולמכם? איתי ורצ'יק IVBS הוא בונה אתרים מקצועי ומנוסה שישמח לעזור לכם בכך.