מתנות לידה מעוצבות לשנת 2019

מתנה לאמא טרייה יכולה להקל עליה בשבועות הראשונים שאחרי הלידה. מבחינת נשים רבות, מתנות ליולדת הן לעיתים קרובות מה שעושה את ההבדל בין חזרה לשגרה לבין אובדן אנרגיות וחשק. בנוסף, אמא טרייה צריכה להתמודד עם הרבה מטלות בירוקרטיות ולכן מתנות מסייעות לה אפילו ברמה הטכנית והמעשית.

אריאל גולן 07/02/2019

בשנת 2019, יש המון סוגים של מתנות לידה מעוצבות ומיוחדות. אפשר למצוא מתנות מקוריות עבור חברה לעבודה, דודה, אחיינית או חברה קרובה וניתן גם לשלב מתנה מעוצבת ושמחה עם כרטיס ברכה אישי. ברכה שנכתבת מכל הלב מוסיפה ערך אמיתי למתנה ולעיתים גם נשארת עם אמא טרייה בתור מזכרת.

מה כדאי לבחור כמתנה ליולדת?

- פרסומת -

כדאי לבחור מתנה ליולדת שהיא רוצה וצריכה אבל אין לה זמן לבחור. חברת HAPPYMOMS למשל מרכזת מגוון מתנות תחת קורת גג אחת וגם מציעה מארזים מעוצבים, באופן שעוזר לקנות מתנה במהירות וביעילות. מנגד, אפשר לרכוש את המוצרים החשובים של המארז באופן נפרד ולהרכיב אותו בצורה אישית.

איך כדאי לבחור מתנה?

את המתנה כדאי לבחור תוך התייחסות למה שמעניין את האמא הטרייה ולדברים שהיא אוהבת לעשות. נשים שמתחברות לטכנולוגיה ישמחו לקבל מוצר חדשני שקשור לטלפון הנייד או למחשב, בעוד נשים שאוהבות להתפנק ישמחו לשובר כניסה לספא איכותי ומסאז'. בנוסף, בעידן המודרני אפשר לתת לאימהות מוצר מעוצב שקשור דווקא לתינוק.

מוצר עכשווי שמקובל לתת בתור מתנה לאימהות יקבל עליהן ועל הילד. מוצרים כאלה ניתן למצוא במסגרת קטגוריה של אקססוריז לחדרי ילדים, או במסגרת האופציה הקלאסית של רכישת בגדים, מוצרי טיפוח, מוצרי הנקה וכן הלאה.

למי מומלצת מתנה ליולדת?

מומלץ לקנות מתנה לכל יולדת קרובה. סוג המתנה ורמת ההשקעה יקבעו לפי מידת הקרבה, כאשר את הקרבה הגדולה ביותר שומרים ליולדת שהיא אחות. לשם השוואה, במעגלים רחוקים יותר אפשר למצוא מתנות שונות ליולדת שהיא חברת ילדות, מתנות לקולגה מהעבודה או במקרים מסוימים מתנות לילדת שהיא שכנה.

השאיפה היא למצוא מתנה שהיולדת תאהב ושתקל עליה בטווח הקצר והארוך. אם רוצים ניתן להתייעץ עם בן הזוג של היולדת ולשאול אותה האם יש משהו שהיא רוצה. ברוב המקרים, בני הזוג הם אלו שיודעים היטב מה היולדת תהיה שמחה לקבל או מה חסר לה. עם נותן המתנה הוא אדם שקרוב להורים הטריים – כמו למשל הסבא והסבתא – אפשר גם לבקש מהם מתנה יקרה מהרגיל כגון עגלת תינוק, כיסא בטיחות לרכב או שידה לחדר.

בסופו של דבר, מתנות לידה מעוצבות לשנת 2019 הן בדיוק מה שחיפשו גם ההורים וגם החברים שלהם ובני המשפחה המורחבת. למזלם של כל הצדדים המעורבים, אפשר כיום לקנות מתנות בלחיצת כפתור ולתאם משלוחים בכל הארץ בתוך זמן קצר כדי להביא את המוצרים עד המיטה של היולדת בבית החולים.