רה ארגון במשרד לשירותי דת בנושא השירות לאזרח

המשרד לשירותי דת החל בהדרכת והטמעת נושא השירות בקרב עובדי המועצות הדתיות ברחבי הארץ. מטרת הקורסים: שיפור השירות לאזרח.

עמי שרון 08/09/2011

(צילום: אורח)

dir="rtl">המשרד לשירותי דת, עובר בימים אילו, רה-ארגון הכולל אסטרטגית פיתוח, שיפור ומיתוג בעיקר בתחום השירות וקביעת מדיניות חדשה בנושא. לפני כשנה התחיל המשרד בפיתוח והטמעת תוכנית שירות ייעודית לעובדי המשרד וכיום כאמור, החלה ההדרכה של כלל עובדי המועצות הדתיות ברחבי הארץ.

 הפרויקט הייחודי זוכה שבחים רבים הן מצד הנהלת המועצות הדתיות והעובדים והן מצד התושבים. הכשרת העובדים תתבצע במס' מוקדים ברחבי הארץ ותיערך כחצי שנה.

 השר לשירותי דת יעקב מרגי: "הנהלת המשרד לשירותי דת הציבה לעצמה מס' מטרות ארגוניות בראשן טיפוח ההון האנושי, חיזוק תחושת השייכות ובניית תשתית מקצועית ארוכת טווח. ניסחנו וחילקנו אמנת שירות מפורטת בנושא עליה חתמו כל ראשי המועצות הדתיות ולשמחתי, עובדי המועצות הדתיות החלו בקורסים והדרכה תיאורטית הכוללת סימולציות כדי ליישם שירות איכותי ומקצועי. נושא העלאת המודעות בנושא השירות לאזרח עלה בתקווה שישפר וישנה את התדמית הלא כ"כ מחמיאה כלפיהם שלא בצדק".

 הסלוגן שנבחר להוביל את התוכנית הוא: "המשרד לשירותי דת- כי שירות זה בדת שלנו" ואת התוכנית מלווים אישית מנכ"ל המשרד אביגדור אוחנה וסמנכ"ל המשרד עו"ד אבי חליבה.

 "כיו"ר מועצה דתית לשעבר ומהיכרות אישית של רבים מעובדי המועצות הדתיות בארץ אני מכיר מקרוב את ההקרבה ומסירות הנפש של העובדים. כעת, אנו מקווים שהשירות יהיה לא רק מסור ואכפתי אלא מקצועי ואיכותי הרבה יותר, אני שמח על התוכנית ובטוח שמפירותיה ייהנו כלל תושבי מדינת ישראל", הוסיף השר מרגי.