קידום אתרים

הרצון של כל בעל אתר אינטרנט הוא להופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל. משום כך, הוא מעוניין בקידום האתר שלו ואת זה עושים בשתי דרכים עיקריות. אחת היא קידום ממומן והשנייה היא קידום אורגני.

תוכן שיווקי 12/05/2019

(צילום: Pixabay)

dir="rtl"> את שתי הדרכים מבצעים על ידי הקלקה על מילות מפתח אשר נבחרות על ידי הלקוח בעצה אחת עם המומחה לקידום אתרים. מילות מפתח מתארות בצורה נכונה ומדויקת את פעילות העסק ואת המוצר או השירות אותו הוא מספק. לדוגמא: עסק שעוסק בהובלות תכולת דירות יכול לבחור לעצמו את הביטוי: "פינוי דירות".

קידום ממומן הינו קידום אשר הלקוח משלם על כל הקלקלה של מילת המפתח שנבחרה. מנועי החיפוש של גוגל יודעים לזהות את הביטוי וכל הקלקלה כזאת מקדמת את האתר קדימה. יש צורך בהקלקות רבות, עלות השיטה הינה גבוהה, יחסית, אבל הקידום הינו מהיר. שיטת הקידום השנייה הינה  קידום אורגני הנעשית אף היא באמצעות הקלקה על מילות מפתח השזורות בתוך מאמרים ותכנים הנכתבים עבור האתר. גם כאן מספר רב של הקלקלות יצעיד את האתר קדימה. את התכנים כותבים קופירייטרים המתמחים בכתיבת תוכן המיועד לקהל הלקוחות של כל בעל אתר.

קידום אתרים אורגני איטי יותר אבל כולל תכנים חשובים ומשמעותיים הנותרים כל העת באתר וכל עוד לא מסירים אותם. כתיבתם חייבת להיות ממוקדמת וכזאת המספקת ערך מוסף. הם מספקים ערך מוסף  ומשמעות ומעידים על רצינות בעלי האתר. עלות קידום זה נמוכה יותר. יש המשלבים את שתי שיטות הקידום על מנת להגיע לאפקט יעיל ומהיר גם יחד. מומחים של בניית אתרים וקידום אתרים יודעים לבחור עבור הלקוח את השיטה  המתאימה לו ביותר והבחירה נעשית על פי צרכיו, טעמו, יכולותיו הכספיות ועוד.

מומחים אלו יודעים גם לבצע קישורים שונים בין תכנים המופיעים באתרים שונים לאתר עצמו והם תורמים לקידומו. כל תורת הקידום נשענת על ידע מורכב, הכולל מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה של התהליך, הכרת המדדים על פיהם פועלת גוגל ועוד. מומלץ לקבל שירות מחברת קידום אתרים בעלת מוניטין בתחום. מומחיה ילוו כל עסק בקידום אתרו ואף בהמשך.