עוברים דירה? שירותים שלא הכרתם למעבר דירה מוצלח

(צילום: עמיעד טאוב)

בישראל של שנת 2016, אלפי משפחות עוברות דירה מדי שנה. כמו כמעט בכל ענף בעולם העסקי, כשיש ביקושים, יהיה תמיד מי שיקפוץ על המציאה ויציע שירותים שעד לפני מספר שנים היו בגדר הדמיון. ריכזנו בעבורכם מספר שירותים שסביר להניח שעל חלקם לפחות עדיין לא שמעתם. שירותים שיכולים להיות לכם לעזר רב בסביבה הישראלית הלחוצה כל כך.

עידן הראל 03/04/2016

הובלה עצמית

על שירותי הובלות כולנו שמענו. רבות נכתב על הצורך בבחירת חברת הובלות מומלצת, אך מעט מאוד נכתב על אפשרות נוספת שעומדת בפניכם – הובלה עצמית. אם חשבתם שהובלה עצמית יכול לבצע רק מי שיש באמתחתו רכב מסחרי, טעות בידכם. בשנים האחרונות, פועלות בענף ההובלות מספר חברות שיציעו לכם לשכור רכב להובלה – החל מרכב מסחרי ועד למשאית. אם אין לכם רישיון ג' אל דאגה, תוכלו לשכור את המשאית יחד עם הנהג ואפילו עם ציוד מיוחד להובלות – החל מחבלים ועד לציוד הרמה מקצועי. עם התפתחות המגמה, הצטרפו לחגיגה גם חברות להשכרת רכבים שמציעות מגוון רכב של רכבים מסחריים שמתאימים להובלות דירה, כך שאם חשבתם לבצע את ההובלה בעצמכם ולחסוך סכום לא מבוטל, תדעו שיש גם דרך אחרת.

קרטונים למעבר דירה

זוכרים איך בתור ילדים, היינו מחפשים אחר קרטונים במרכול השכונתי או בסופר מרקט? תשכחו מזה. כיום, פועל ענף משגשג של מכירת קרטונים למעבר דירה וחומרי אריזה נוספים. בחנויות הללו , תוכלו למצוא מגוון רחב של קרטונים מכל הגדלים והסוגים – אפילו כאלה שמיועדים למטרה אחת – מעבר דירה. לצד המוצרים הללו, תוכלו לרכוש (או להזמין באינטרנט) ציוד נוסף כגון, ניילון נצמד, סרטי הדבקה, ניירות משי וכל מה שרק תעלו על דעתכם, אמצעים שיכולים לחסוך לכם זמן יקר של איתור קרטונים במקומות שונים. אם אתם חושבים ירוק, בוודאי תשמחו לגלות שניתן לרכוש קרטונים ממחוזרים, בגדלים וסוגים שונים.

שירותי אריזת דירה

- פרסומת -

אחת המטלות שיכולות להוציא את רובנו מכלינו היא ללא ספק מלאכת אריזת הדירה, ושלא לדבר על תהליך הפריקה של הציוד והבגדים וסידורו בביתנו החדש. בדיוק בשבילכם נולדו שירותי אריזת דירה. המדובר בחברות מקצועיות שמתמחות בסידור וארגון הבית. ביום קריאה, יגיע אליכם צוות מיומן של מספר עובדים שיארזו את תכולת הדירה באופן מקצועי וחשוב עוד יותר, יסדרו את הדברים בביתכם החדש, ביעילות שתפתיע גם את הסקפטיים שבינכם.

אחסון תכולה

אחסון תכולה היה מאז ומתמיד, אחד הפתרונות הנחוצים במקרה של מעבר למקום מגורים זמני או מקום מגורים קטן יותר. כיום, הסטנדרט של מקומות האחסון החדשים מזכיר לעתים את המקובל בחול. מתחמי אחסון מאובטחים עם חללי אחסון שמתאימים לכל דירה ולכל תקופת זמן.

שינוי כתובת

אוהבים בירוקרטיה? גם אנחנו לא, אבל כשעוברים דירה, נאלצים להתמודד עם הרבה דברים שלא אוהבים – בין היתר עדכון כתובות והעברת חשבונות מים, חשמל, גז וכיוצא בזה. תשמחו בוודאי לגלות שתוכלו לשכור את שירותיה של חברה שתבצע בעבורכם את רוב (אם לא כל) הסידורים שרובנו מעדיפים להשאיר לסוף. תמורת סכום סמלי בדרך כלל, תוכלו להמשיך ולהתרכז בשגרת חייכם ולהשקיע את האנרגיה במקומות שצריך ומניסיוננו, כשעוברים דירה, תזדקקו לכל עזרה, בטח במחירים מתקבלים על הדעת.

מכירים עוד שירותים שלא סקרנו? נשמח לשמוע על כך. כתבו ושתפו את הגולשים בשדה התגובה – מתחת למאמר זה.