5 טיפים לקידום ממומן

ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, היא דרך נפלאה להגדיל את כמות המבקרים באתר, להגדיל את כמות הלקוחות ולקבל יותר פניות עסקיות מהאינטרנט. למעשה, הסטטיסטיקות בניהול מיטבי של חשבונות קידום ממומן בגוגל מדברים על ממוצע של בין 2$ ל - 5$ עבור כל דולר השקעה בקמפיין. השאלה היא, מה יהיו הטיפים שיהפכו את הקמפיין שלכם, מטוב – למעולה?

עידן הראל ו24/10/2017

Pixabay

המאמר הזה לא יעסוק בציוני איכות של הקמפיין הממומן שלכם, וגם לא בסוגי התאמות עבור ביטויי מפתח או במבנה החשבון ואפשרויות ההגדרות - נניח שאתם שולטים בהגדרות בסיסיות אלה ואם לא - תמצאו שפע של מאמרים שינחו אתכם בשלבים ההתחלתיים בהקמת חשבון עבור קידום ממומן בגוגל. הפעם - נדבר על הטיפים הקטנים, המתקדמים, שעושים את ההבדל בין קידום ממומן בגוגל שהוא טוב - לבין כזה שהוא מצוין. קבלו את חמשת הטיפים המובילים שלנו, לקידום ממומן שיחזיר את ההשקעה.

#1 - אל תמהרו להאשים את בחירת ביטויי המפתח בביצועים לא מספקים

הנה כמה סיבות להצעה הראשונה שלנו - לא למהר למחוק ביטויי מפתח שאחוזי ההמרה שלהם (ו/או המחיר לקליק) מאכזבים:

• לפעמים, מחיר יקר לקליק מסמן ביקוש גבוה לביטוי. זאת - בגלל שהוא פשוט שווה את המחיר

• אם אתם עובדים בהתאמה רחבה - העלות לקליק יקרה יותר. בדקו סוגים אחרים של התאמת ביטויי מפתח

• אם לא הגדרתם ביטויי מפתח שליליים - אתם מבזבזים קליקים על ביטויים שיכולים לעבוד טוב יותר. הגדירו ביטויי מפתח שליליים

• אם אין התאמה בין ביטוי המפתח לתכני המודעה ועמוד הנחיתה - אתם משלמים יותר (מדי) על כל קליק. שפרו את תכני המודעה והעמוד בהתאם לביטויים שבחרתם

#2 - ביטויי מפתח דינמיים הם לא אסטרטגיה לטווח ארוך

אם אתם משתמשים בניסוח מודעה ובה ביטויי מפתח דינמיים (DKI - Dynamic Keyword Insertion) - המודעה שלכם בוודאי לא מביאה ערך רב, והיא בטח לא חדשנית או ייחודית. זה יכול להיות "פטנט" טוב לטווח קצר - אבל בטווח הארוך, שווה לא רק לחשוב היטב על הקופי של המודעה שלכם - אלא גם לוודא, שאתם לא נשמעים בדיוק כמו כולם.

#3 - השתמשו בהצעות לתמחור עבור כל קליק מבוססות מיקום

אם החנות שלכם ממוקמת פיזית ועל הלקוחות להגיע אליה, או אם יש דרישה למוצרים שלכם שהיא תלויה בתקופות (למשל, לפי עונות השנה) - מומלץ להפעיל תכונה זו על מנת להגביר התאמה הן במחיר והן בחשיפה של המודעות שלכם

#4 - הגדירו כמות הגיונית של ביטויי מפתח עבור כל קבוצת מודעות

גוגל ממליץ על הגדרה של 10 - 20 ביטויי מפתח לכל קבוצת מודעות. אבל, כשאתם מגדירים לא מעט ביטויי מפתח, קשה מאוד להגיע לרלוונטיות באמצעות הופעת הביטויים בהודעה ובעמוד הנחיתה - ולכן - המחיר שלכם לקליק צפוי לעלות. השתמשו בכמות ביטויי המפתח שאתם יכולים לתמוך בה.

#5 - עקבו אחרי הקמפיינים שלכם ובצעו אופטימיזציה

בדקו את הקמפיינים שלכם לפחות פעמיים בשבוע, גם כאשר הם כבר "וותיקים". אחדו את ביטויי המפתח היעילים ביותר בתוך קבוצות מודעות משותפות, וודאו שאתם שולחים את המקליקים לעמוד נחיתה שהוא תומך בביטויי המפתח של המודעה. כך, תשיגו קהל מקליקים איכותי, אחוזי המרה גבוהים, וקמפיין יעיל לאורך זמן.  

אתם גם מוזמנים להתייעץ עם אוורסט - חברת שיווק באינטרנט ופרסום בגוגל.

+ הוסף תגובה לכתבה    גירסה להדפסה    שלח לחבר

תגובות הגולשים

    לא קיימות תגובות לכתבה.
יום ה', ז' כסלו התש"פ 05.12.2019
פרשת ויצא
כניסה: 15:55 | יציאה: 17:25
הצטרף לרשימת התפוצה
אירועי המגזר
<דצמבר, 2019>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

כל הזכויות שמורות ל''עט תקשורת'' | מי אנחנו | כתבו לנו | פרסמו אצלנו | תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | מדינט-פורטל בריאות ורווחה| הפוך לדף הבית | RSS