משה צוק ממשיך להרחיב את פעילותה של צוק מוצרי שיש בע"מ ברחבי העולם

ישראל היא בין צרכניות השיש והאבן הטבעית הגדולות בעולם ביחס לגודלה. מסתבר שהקהל הישראלי אוהב את המוצר העל – זמני, ואף אנשי המקצוע המובילים בתחום בוחרים בטבעיות ובאופן אבסולוטי פעם אחר פעם לבנות ולעצב באמצעות אריחי שיש ואבן טבעית.

אביעד ברטוב 30/01/2020

יכול להיות שכל זאת הודות לשיווק מעולה, אך מעבר לכך, עם מרכז לוגיסטי ענק, שממוקם בעיר כפר סבא, והודות למבחר אדיר של מוצרי שיש, גרניט, גרניט פורצלן ואבן טבעית, חברת צוק מוצרי שיש בע"מ מוכיחה, שגם אחרי 40 שנות פעילות הביקוש הולך וגדל בהתמדה, ומה שטוב לישראלים, טוב גם בגולה.

חברת צוק מוצרי שיש בע"מ החלה את דרכה בתחילת שנות ה-80 כמפעל משפחתי קטן בבעלותו של יהושע צוק, שלא חשש מהאינפלציה הנוראית שחוותה המדינה באותו עשור, ואף על פי שהעסק הצליח לאורך שנות פעילותו הראשונות, הוא החל להתרחב ולהתפתח לשווקים חדשים עם כניסתו לעסק של בנו של יהושע צוק, משה צוק, יזם, משקיע ובעל עסקים ברחבי העולם.

- פרסומת -

כשהוא פותח את העסק אל שווקים נרחבים מחוץ לישראל, משה צוק הופך אותו ממפעל למוצרי שיש למטבחים למרכז ליבוא ושיווק אריחי שיש ואבן טבעית, שכל אנשי המקצוע והחברות הגדולות במשק הישראלי בתחום הבניה, האדריכלות והעיצוב מבקשים לעבוד עם מוצריו.

הבסיס האיתן שפיתח לעסק בגבולות המדינה אפשר למשה צוק להפוך את העסק המשפחתי לקבוצה גלובלית, שמייצאת קו מוצרים רחב לרחבי אירופה וארה"ב עם חברות בת בסין ובאיטליה ופעילות עסקית ענפה בתחום הרכש המקומי והמסחר הבינלאומי.

כיום, קבוצת צוק מוצרי שיש בע"מ מונה 4 חברות:

  • "צוק מוצרי שיש בע"מ" – החברה המובילה בישראל בתחום ייבוא ושיווק מוצרי שיש, גרניט ואבן טבעית, שמספקת מגוון עצום של אריחים לריצוף וחיפוי קירות פנים וחוץ עבור המגזר העסקי, המוסדי, המסחרי והפרטי.
  • "אופק ביצוע" – החברה המובילה בישראל בתחום ייבוא, שיווק והתקנת מדרגות שיש, גרניט ואבן טבעית.
  • Zuk China – החברה ממוקמת בסין, שם בחר משה צוק להקימה כדי לנצל את כוחה של המעצמה הכלכלית, המובילה בעולם. החברה מתמחה ברכש מקומי ויצוא מוצרי שיש לרחבי אירופה וארה"ב.
  • Claret – החברה ממוקמת באיטליה, ומתמחה ביצוא מוצרי שיש לרחבי העולם מתוך השאיפה להכות שורש גם בין גבולות אירופה.

הצלחתו של משה צוק נובעת מתוך זיהוי הצורך העולמי בחומר הגלם שהוכיח את עמידותו ויעילותו לאורך השנים. כשהוא משתמש בכוח הקנייה המשותף של 4 החברות ובקשרי הספקים שלהן, הוא מצליח למנף את הקבוצה להצלחה כלכלית ועסקית בעקביות.

כאיש עסקים וכיזם, הוא תר אחר הזדמנויות חדשות בכל עת, ופועל לקידום יוזמות חדשניות ופורצות דרך של יזמים, שזקוקים להון לצורך מינוף רעיונותיהם. הוא מחפש אחר יזמים להוטים ובעלי אמביציה, שחושבים מחוץ לקופסה ומזהים פוטנציאל עסקי בתחומים שונים וחובר אליהם כשותף וכמשקיע, ומאמין, שישראל שופעת ביזמים מלאי פוטנציאל, שעתידים לשנות את עתיד העולם.