חיטוי קורונה עם הצוות של נקי ברגע – עוצרים את ההתפשטות

תוכן שיווקי 06/04/2020

באופן טבעי, המילה הנפוצה ביותר בימים אלה היא קורונה. הווירוס שהתחיל להתפשט בעולם אחרי שכמה סינים אכלו עטלף ואולי בכלל זה היה פנגולין או בעל חיים אחר הוא אחד הווירוסים המדבקים ביותר שיש, והוא גם עלול להיות מסוכן מאוד. אחד מאמצעי הזהירות האפקטיביים הוא חיטוי נגד קורונה, שכמובן חייב להתבצע באופן המקצועי ביותר – והבסיס הוא כמובן שימוש בחומר שיכול לחסל את הנגיף.

החומר שמבטיח חלל נקי לחלוטין מהווירוס

ההתקדמות המדעית המרשימה במהלך המאה ה-20, וגם המאה ה-21 כמובן, וההתקדמות הטכנולוגית המרשימה לא פחות שמאפשרת העברת ידע בין בני אדם במהירות שיא ובכל רחבי העולם, מאפשרות לנו לדעת מהו החומר שבאמצעותו אפשר לבצע חיטוי לקורונה כבר חודשיים (לשם השוואה, במאה ה-14 התפשטה בעולם "המגפה השחורה" שהרגה עשרות מיליוני בני אדם, והמין האנושי בכלל לא ידע למה היא נגרמת ומה אפשר לעשות כדי לעצור אותה).

בכל מקרה, החומר שבעזרתו מתבצע החיטוי כנגד נגיף הקורונה נקרא סימקסין. זהו חומר שנמצא בשימוש בני האדם מזה שנים רבות מאוד, ובפרט הוא משמש לחיטוי משטחים בבתי חולים, ציוד רפואי ועוד מקומות שעלולים להיות מזוהמים בחיידקים ומזיקים אחרים.

- פרסומת -

הסימקסין מיוצר על בסיס אמוניום רבעוני, ומאחר שגם בימי השגרה נעשה בו שימוש נרחב הוא קיים בכמות גדולה – ואפשר להיעזר בו למלחמה בקורונה.

על מה חשוב להקפיד כשמחטאים נגד קורונה?

על-מנת שפעולת חיטוי קורונה תושלם בהצלחה מלאה – ובגלל שמדובר בווירוס מאוד מדבק, גם 99.99% חיטוי לא מספיקים וחשוב לוודא שהמקום נקי לחלוטין מהקורונה – חשוב מאוד להפקיד את העבודה בידיים מקצועיות ומנוסות. מדביר מקצועי ואמין יודע באופן כללי איך להבטיח דירה מטוהרת לגמרי, משרד שאין בו נוכחות של מזיקים, חנות מחוטאת היטב וכו', והוא יעשה זאת במלוא האחריות גם כשמדובר על חיטוי נגד הקורונה.

בפרט, מדביר מנוסה יודע מהן נקודות התורפה, כלומר המקומות שבהם יש סיכוי גבוה במיוחד להדבקה בווירוס, וגם מהם המקומות שאותם עלולים לפספס מי שרק עכשיו נכנסו לתחום כדי לנצל את בהלת הקורונה – ולכן אסור להתפשר על איכות המדביר.

איך מתבצע החיטוי?

חשוב להדגיש כי חיטוי נגד נגיף הקורונה הוא לא ריסוס – אלא פעולה שמתבצעת באמצעות מכשיר ערפול מיוחד. איש מקצוע מיומן בתחום החיטוי מגיע כשהוא כמובן ממוגן היטב, ועובר ביסודיות על כל סנטימטר וסנטימטר בכל משטח ומשטח בדירה, במשרד, בחנות, באוטובוס או בכל מקום אחר שבו יש צורך להעלים את נגיף הקורונה. בנוסף, הוא עובר עם מכשיר הערפול שכאמור ממולא בחומר בשם סימקסין על הקירות, הרצפות, כל פינה ופינה וכל נקודה ונקודה.

לאחר השלמת החיטוי, תקבלו הנחיות מפורטות לגבי החזרה לשגרת הפעילות באותו חלל שהיה בו חשד לנוכחות של הווירוס שגרם למשבר עולמי – ותוכלו לשהות בו ללא שום חשש.

המאמר באדיבות אתר נקי ברגע.