בזמן משבר במשק חשוב לדאוג שאנחנו מבוטחים

התפרצותה של מגפת הקורונה מעיד על משבר כלכלי המסתמן במשק, הן בארץ והן בעולם כולו, בעקבות הקפאה נרחבת וחסרת תקדים של רבים מענפי הפעילות. בזמן שמשבר זה מאיים להיות אחד החמורים ביותר של העשורים האחרונים, חשוב שנדאג שהנכסים שלנו מבוטחים, במטרה להימנע ממצבים בעייתיים שונים שעלולים לפגוע בנו עוד יותר מבחינה כלכלית.

תוכן שיווקי 06/04/2020

בעוד במצב רגיל רוכש האדם הממוצע מספר ביטוחים נפוצים שונים (דוגמת ביטוח רכב או ביטוח משכנתא), בזמן בו נראה כי המשק בישראל והכלכלה העולמית כולה נמצאים ברמת אי וודאות כמעט חסרת תקדים, חשוב שבעתיים להקפיד כי אנחנו מבוטחים באספקטים שונים בחיים, וספציפית – כי הנכסים שברשותנו מבוטחים. זאת על מנת להימנע ממצב בו בנוסף למשבר המסתמן במשק והשלכותיו הפוטנציאליות על שוק העבודה ועל הקצבאות המתקבלות מהמדינה, ניאלץ חס וחלילה להתמודד גם עם פגיעות מסוגים שונים בנכסים שברשותנו.

בהקשר זה, אחד הביטוחים החשובים והמתבקשים ביותר הוא ביטוח דירה – כל מי שמחזיק ברשותו דירה אך עדיין לא רכש ביטוח דירה צריך לשקול בכובד ראש להצטייד בביטוח מסוג זה. ביטוח דירה נותן לנו ראש שקט בנוגע למצבים מצערים אך אפשריים בהחלט, במסגרתם הדירה שברשותנו נפגעת בצורה זו או אחרת, ואנו נאלצים לשאת בנטל הכלכלי הכרוך בתיקון ו/או מניעת נזקים נוספים. נטל זה עשוי להיות עצום, ובמיוחד בעת הנוכחית בה הפרנסה והיציבות הכלכלית של מרבית המשק נמצאים בסכנה, חשוב להיות מבוטחים מפני סכנות פוטנציאליות משמעותיות דוגמת נזק לדירה או לבית.

- פרסומת -

חברות הביטוח הגדולות הן חברות יציבות ועמידות המחזיקות בסיכוי הטוב ביותר לשרוד את המשבר הנוכחי. לכן, ניתן והגיוני לשים בהן את מבטחינו, לפחות בכל הנוגע לביטוח הנכסים שברשותנו.

ביטוח לעסק בזמן של חוסר וודאות במשק כולו

היבט משמעותי נוסף לו כדאי לתת את הדעת רלבנטי במיוחד עבור בעלי עסקים, והכוונה לעסקים מכל סדרי הגודל – החל מעסק משפחתי קטן ועד לעסק בינוני או גדול המעסיק עובדים רבים. במיוחד בעת זו, בה רמת אי הוודאות במשק היא מהגבוהות שידענו בשנים האחרונות, חשוב לוודא כי העסק שלכם מבוטח מפני תביעות מסוגים שונים. ביטוח לעסק הוא דבר רחב ומורכב בו ניתן לבחור מסלולים שונים ופוליסות מסוגים שונים, אותן יש להתאים כמובן לאופי העסק , לתחום בו הוא פועל וכו'.

בזמן בו אתם מנסים לנווט את העסק שלכם במים הסוערים כל כך של המשבר הכלכלי המסתמן בעקבות מגפת הקורונה והקפאת המשק, הדבר האחרון שתרצו להתמודד עימו הוא תביעה מצד זה או אחר או נזק הנגרם מסיבה כלשהי לרכוש שבבעלות העסק. לכן, יש להתייחס לעסק כמו לנכס נוסף שבבעלותכם, ולדאוג כי הוא מבוטח מפני סכנות פוטנציאליות אפשריות. עכשיו, זה חשוב יותר מתמיד!