אמיר אטינגר עוזב את סרוגים וימונה לכתב הכנסת של ישראל היום

מינוי חדש בישראל היום. קבוצת "ישראל היום" הודיעה על מינויו של כתב אתר החדשות הדתי סרוגים אמיר אטינגר לתפקיד כתב הכנסת של העיתון ואתר "ישראל היום" באינטרנט.

אמיר אטינגר
אמיר אטינגר. צילום: חופשי

אמיר אטינגר, (27), שירת בצבא כקצין בדרגת סרן בחטיבת גולני וכיום סטודנט לתואר ראשון במשפטים וממשל באוניברסיטת רייכמן. מאז אוקטובר 2020 שימש ככתב הפוליטי של אתר 'סרוגים' ובתקופה הזו סיקר את מערכת הבחירות לכנסת ה-24.

בין חשיפותיו הבולטות אפשר למצוא את המגעים בין ח"כ אביר קארה לימינה על הצטרפותו למפלגה במערכת הבחירות האחרונה, אמיר פרסם תיעוד בלעדי של שר הביטחון גנץ מותח ביקורת על ממשלת בנט-לפיד ועל הצביעות ביחס התקשורתי כלפיה ביחס לממשלת נתניהו-גנץ, חשף מסמך של בנק דיסקונט שהודיע על הקפאת כספי התרומות שנאספו עבור נתניהו למימון משפטו עד קבלת אישור משפטי בעניין.

העורך הראשי של ישראל היום, עמר לחמנוביץ' אמר: "אני שמח על הצטרפותו של אמיר אטינגר למערכת החדשות של "ישראל היום", ככתב כנסת. אמיר הוא עיתונאי חרוץ ומוכשר ואני משוכנע שהוא יביא את ישראל היום להישגים עיתונאיים, לטובת הקוראים״.

אמיר אטינגר מסר: "אני שמח ומתרגש להצטרף למערכת ״ישראל היום״, ומודה לעורך הראשי עמר לחמנוביץ ולראש מערכת החדשות אורי דגון על האמון וההזדמנות לסקר את הכנסת ולספק לקוראים עשייה עיתונאית מקצועית".