חנות הדואר הראשונה בארץ הושקה בירושלים

טכס גזירת הסרט (צילום: ששון טירם באדיבות מרום תקשורת)

למעלה מ- 300 איש נכחו באירוע השקת חנות הדואר הראשונה שנערך בסניף הדואר המרכזי בירושלים. בגזירת הסרט התכבדו שר התקשורת, מר משה כחלון וראש עיריית ירושלים, מר ניר ברקת, שהצטרפו לאבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל.

חיים נחתומי 27/04/2009

מדברי שר התקשורת משה כחלון, אמש: "המדינה והדואר הולכים זה לצד זה כבר 61 שנים. הסמליות של פתיחת החנות החדשה כל כך קרוב ליום העצמאות רק מזכירה לכולנו כיצד המדינה התפתחה וכמובן כיצד דואר ישראל התפתח. עד לפני זמן קצר כיהנתי באופוזיציה ושם אישרתי עם חברי כנסת נוספים את פתיחת החנות וחדירת חברת דואר ישראל לשוק הקמעונות, והיום שאני השר הממונה אני שמח להיות נוכח בפתיחת החנות הראשונה."

ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים, אמר שהוא גאה שהדואר יישם את עיקרון "ירושלים תחילה", ושחשוב שתמיד ירושלים תהיה אור לערים האחרות ותבשר את ההתחלה של כל דבר חדש שמתקיים בארץ – כי מציון תצא תורה.

- פרסומת -

אבי הוכמן, מנכ"ל חברת דואר ישראל: "הבטחנו וקיימנו. חנות בתוך חנות בסניפי הדואר היא חלק ממהלך אסטרטגי כולל של מהפיכה קמעונאית בדואר: זוהי רק החנות הראשונה מתוך 9 חנויות שיוקמו בשנת 2009 ועשרות נוספות עד 2011".

כחלון.המדינה והדואר הולכים זה לצד זה (צילום: ששון טירם באדיבות מרום תקשורת)

חברת דואר ישראל השיקה אתמול את חנות הנוחות הראשונה שלה בירושלים. באירוע נכחו למעלה מ- 300 איש – חברי מועצת העיר, אנשי עסקים בכירים מירושלים ומרחבי הארץ, אנשי תקשורת ומעצבי דעת קהל. ביניהם: אלפרד אקירוב, רמי לוי, עודד ריבאק, אבי בזורה (מנכ"ל בנק ירושלים), ריצארד האנטר, ויקטור קריאף (מנכ"ל גט"י), אהרוני נויבואר (הבעלים של גולד טיים ורולקס), יניר קמחי (הבעלים של יניר מערכות), גיל סמסונוב, יאיר מעיין (מנכ"ל עיריית ירושלים), אילן דפריז ויגאל חיו מהסינמטק, אמנון שילוני, אריאל יעקובי (יו"ר הסתדרות עובדי המדינה), שמעון פרג'ון (יו"ר ארגון ועד העובדים הארצי) ורבים אחרים.

מהפכת הקמעונאות בדואר ישראל מתבצעת על ידי עיצוב ומיצוב מחדש של סניפי הדואר הקיימים והפיכתם למתחמי קמעונאות מודרניים המציעים ללקוחות מוצרי דואר ותקשורת ושירותי בנקאות ומסחר תחת קורת גג אחת.

החנויות החדשות, שימוקמו בסניפי הדואר המרכזיים בערים הגדולות יפעלו על פי סטנדרטים גבוהים של שירות, איכות, נוחות, נגישות וזמינות גבוהה. בחנויות יוצעו ללקוחות מגוון רחב מאוד של כ-500 מוצרים הכוללים מוצרי דואר, ציוד משרדי, אביזרי תקשורת, אריזות ושירותים מתקדמים יחודיים כגון: פיתוח תמונות מיידי, הפקת אלבומי תמונות ופוסטרים, יצירת בול אישי, עיתונים, כתבי עת, מגזינים, מפות ועוד.

ללקוחות החברה תתאפשר קניית מוצרי דואר במארז מיוחד חדש ונוח ללא המתנה בסניף, כמו גם ניצול זמן ההמתנה בתור לעריכת קניות בחנות מה שיביא לחיסכון וייעול הזמן. לקוח שיבקש לבצע פעולות הן באשנב והן בחנות יוכל לעקוב אחר התור שלו בחנות ולעבור לאשנב לקבלת השירות בהגיע תורו.

החנות הראשונה נפתחה אתמול בירושלים, בירת ישראל, ואחריה יפתחו בקרוב בחיפה, באר שבע ותל אביב. עד סוף 2009 יהיו כעשר חנויות ברחבי הארץ, כאשר הכוונה היא כי עד שנת 2011 יהיו עשרות חנויות דואר.

אבי הוכמן, מנכ"ל חברת דואר ישראל, ציין במעמד פתיחת החנות הראשונה כי הוא "נרגש לנוכח הגשמת החזון של הדואר להיות בכל מקום בשביל כולם". חברת הדואר הצעירה שנוסדה אך לפני 3 שנים השלימה בעצם עם הקמת החנויות את מהפכת "דוארים להתחדשות" שהחלה עם תום עידן רשות הדואר. הוכמן: "החברה הצעירה עומדת בכל יעדיה בשנים האחרונות: הגדלת מגוון השירותים והמוצרים ללקוח; שיפור בשירות ובמראה הסניפים ששודרגו ובוצעה בהם מהפכה אמיתית באופן מתן השירות ובחווית הקניה ללקוח, שולבו מערכות ניהול תורים לקיצור זמן ההמתנה, מסכי פלאזמה ובהם ניתן מידע פיננסי על שירותי הדואר, כורסאות המתנה, עיתונים יומיים חינם וכו'; הורחב מגוון השירותים לצרכנים ובכלל זה הענקת שירותים פיננסיים מתקדמים כגון: שירותי ביטוח; קניות בחו"ל, אלבומי תמונות; הפיכת אתר האינטרנט של דואר ישראל לחנות וירטואלית".