ברנז'ה: חוטובלי וקולפ נטשו את שוק הרווקות

חוטובלי. עזבה את השוק (צילום: ששון טירם באדיבות אבי לרנר)

נועה קולפ וציפי חוטובלי יצאו ממעגל הרווקות המבוקשות. איך קשורה חוטובלי לכנס העיתונאים? מדוע נרדם שאול יהלום בטקס? , מי הציל את השר אדלשטיין מהקפאה? איפה שרי אריסון ויהודה לוי מתחזקים? ואיזה עיתונאי דתי מככב על הבמה של עינת שרוף?סיכום שבוע בברנז'ה הדתית?

רז קיל 06/12/2009

פעמיים כי טוב

שבוע קשה לרווקי המגזר הדתי עם יציאתן של נועה קולפ וח"כ ציפי חוטובלי ממאגר הרווקות המבוקשות.
קולפ, כתבת הכלכלה של ערוץ 10 ומי שהפכה לאחת 'הסרוגות' המבוקשות יצאה משוק הרווקות הדתי לאחר שנישאה לבחיר ליבה אמנון קראוס בכיר באוצר(אותוח הכירה בביצה הירושלמית), בנמל תל אביב.

נצפו אנשי תקשורת והון רבים בין הנצפים, שר האוצר ח"כ יובל שטיינץ וסגנו ח"כ איציק כהן, רני רהב, ג'ודי ניר מוזס, רמי לוי, ח"כ אורי אורבך, קובי אריאלי, חנוך דאום ורעייתו אפרת ובכירי ערוץ 10:מיקי חיימוביץ, ברוך קרא, אוהד חמו, ושרון גל. המדור העביר את הערב הקשה (לרווקי המגזר) בחברת הירושלמי דוד פורת והנתנייתי אלי גרוס. הרקיד את המוזמנים – הזמר ישי לפידות.

- פרסומת -

הזוג עצמו צפוי להמריא בקרוב לתפוח הגדול לאחר שקראוס התמנה לקונסול הכלכלי במקום. זה מה שנקרא "ירח דבש עסקי".

בשורה קשה גם לרווקי המשכן הגיעה השבוע לאחר שהתברר כי ח"כ הרחובותית, ציפי חוטובלי יוצאת מזה תקופה עם חזקי ברוך, הכתב הפרלמנטרי של ערוץ 7 בכנסת. השניים הכירו במהלך עבודתם (מה יותר טבעי מקשר בין חכי"ת מהימין לכתב ערוץ 7?)ומאז האהבה פורחת במסדרונות המשכן.

יהלום. מנמנם (צילום: באדיבות שאול יהלום)

תקשורת

ומעזרא לעזרא באותו עניין המדור בילה את השבוע האחרון עם האחים ברוך (עוזי, עורך ערוץ 7 וחזקי מהאייטם הקודם) בכנס העיתונאים השנתי באילת שם התכנסו בכירי התקשורת. סרוגים נוספים שנצפו:יו"ר אגודת העיתונאים, יוסי בר – מוחא, מנכ"ל רשות השידור, מרדכי שקלאר, מו"ל הוצאת הספרים "ידיעות אחרונות", דב איכנוולד, עו"ד אילן בומבך, אנשי התקשורת – ניסים משעל, מנחם הורוביץ, עליזה לביא, חיים זיסוביץ, ברוך קרא, צבי יחזקאלי, שלומי גולדברג, קובי סלע, מיכאל טוכפלד ועוד

בערב הראשון של הכנס, נערך קוקטיל, לאנשי התקשורת במלון רודוס, באירוע נכח גם השר יולי אדלשטיין שמשום מה חשב כנראה שבאילת חם כל השנה והגיע עם חולצה קצרה, הציל את המצב, יוסי דגן, דובר המועצה האזורית שמרון שנתן את מעילו לשר ובכך מנע את ההקפאה של שר ההסברה.

בערב האחרון של כנס העיתונאים התקיים ערב שירה בציבור עם עינת שרוף. עלה לככב דובננו הנולד מהצפון, מנחם הורביץ שלמרות צליעתו (תזכורת לתאונת דרכים שעבר לאחרונה) עמד במשך דקות ארוכות על הבימה ושר בהתלהבות עם הזמרת מחרוזת שירים הכולל את השיר "מי האיש החפץ חיים" המשתתפים ברובם עיתונאים וותיקים – התרגשו מאוד מהזמיר שהתגלה באילת ומאיכות שירתו של הורוביץ קמו ורקדו בהתלהבות.

יפעת ארליך יצאה לחופשה ממועצת החכמים ואת זמנה היא מקדישה לתוכנית בוקר בתחנה החדשה שמנהל יהושע מור יוסף ותקרא "רדיו ישראל" וצפויה להתחיל את שידוריה בחג החנוכה הקרוב. מחליף בינתיים את ארליך ב'מועצה" איש הימין, שמעון ריקלין.

כתבת מקור ראשון, סופיה רון מוריה תחנוך השבוע באירוע חגיגי את ספרה השני "הרומן העשירי" במוזיאון גוש קטיף בירושלים.

מינויים

למועצת חמ"ד יש יו"ר חדש. המועצה החדשה של החינוך הממלכתי – דתי, שנבחרה בשבועות האחרונים ע"י שר החינוך גדעון סער, התכנסה השבוע לישיבתה הראשונה ובחרה ברב אבי גיסר, רב הישוב עפרה לתפקיד היו"ר.

שר התקשורת משה כחלון הודיע על מינויה מחדש של "מועצת הרשות השנייה". בין החברים החדשים, ד"ר עליזה לביא מבר אילן.

למרות השתלבותם של דתיים רבים בתקשורת בשנים האחרונות, בקרב קובעי המדיניות השפעתם עדין נמוכה, כך לפחות ע"פ עיתון גלובס שבחר במוסף מיוחד את 100 אנשי התקשורת המשפיעים ביותר בישראל. לרשימה נכנסו השנה רק חמישה דתיים, ניצן חן, נורית דאבוש, חנוך דאום, סיון רהב מאיר והעיתונאי החרדי, יוסי אליטוב.

בכנסת

יהלום מנומנם. לאחר שנתפס בעדשת המצלמה של מדור הרכילות של 'ישראל היום' כשהוא מנמנם ברכבו לאחר ביקורת מסעדות עבור מדורו "תרבחו ותסעדו" בעיתון "מצב הרוח" הגיע השבוע השר לשעבר, שאול יהלום לפרלמנט והפגין גם שם יכולות נמנום גבוהות.

לרגל יום הנכה הבינלאומי, הוזמן יהלום לכנסת על מנת לקבל אות הוקרה על פעילותו למען מוגבלים, מה שמארגני הכנס שכחו הייתה העובדה שאת ארוחת הצהריים כדאי לערוך לאחר הכנס מה שימנע שנת צהריים בריאה כגון זו שהפגין יהלום בכנס.

ח"כ יעקב כץ (כצלה) וח"כ אורי אריאל עלו לביתו של ח"כ אורי אורבך במודיעין כדי לדבר על איחוד אפשרי.

לפני שירד לאילת, הספיק עורך ערוץ 7 עוזי ברוך להגיע לכנסת ולהסתובב עם איש עסקים קנדי, העונה לשם סלומון, השניים היום בדרכם לפגישה עם יו"ר האיחוד הלאומי, כצל'ה ששלח את ברוך לאילת, אך העדיף לנסוע לארצות הברית לעוד מסע גיוס תרומות להתיישבות.

מתחזקים

כסף נמשך לכסף. האשה העשירה בישראל, שרי אריסון בילתה את השבת האחרונה במניין "קרליבך" במוקד הבורגנות הדתי בגבעת שמואל והעלתה תהיות בנוגע לאופי הרוחניות בקרב מתפללי הגבעה.

טרנד ההתחזקות לא פסח גם על השחקן יהודה לוי שמתייצב מידי בוקר בבית מדרש בתל אביב למטרות לימוד ותפילה וקצת בריחה מהפאפארצי של נינט.

מתחזקים בחו"ל בלונדון התקיים אירוע מרגש במיוחד בביתו של השגריר הישראלי רון פרושאור בהשתתפות עשירים רבים מהארץ ומהעולם, לכבודו של הרב אלימלך פירר, בסימן 30 שנה לפעילותו.

עסקים

איש העסקים הצעיר והמבטיח, ינון בדיחי שהביא לארץ את הפליזים המכונים "גוזף קאופמן",שמככבים אצל הסרוגים התרחב וחנך השבוע חנות חגורות במנהטן, בקרוב גם בישיבת ההסדר הקרובה לביתך.

מזל טוב

לשר אלי ישי לנישואי הבת, החתונה התקיימה השבוע בבניני האומה, בירושלים, בנוכחות כל קברניטי האומה.

לביל והילרי קלינטון, זוג נחמד מארצות הברית ואוהבי ישראל, לאירוסי הבת, צ'לסי קלינטון לבחור יהודי העונה לשם, מרק מיזובסקי, בנו של חבר הקונגרס לשעבר אד מיזובסקי.

לרב מוטי אלון, שאלוקים יאריך ימיו בטוב ושנותיו בנעימים, ליום הולדתו ה-50.