אוהבים ספורט? הנה 4 מוצרי ספורט פופולאריים בשבילכם!

אם אתם אוהבים ספורט, הגעתם לרשימה הנכונה בשבילכם – ברשימה זו נסקור את 5 מוצרי הספורט הפופולאריים ביותר, ומה הפך אותם לכאלו פופולאריים. אם אתם ממש מכורים לספורט ופעילות גופנית, סביר להניח שיש לכם לפחות אחד או שניים מהם בבית, ואם עדיין אין לכם – זה הזמן לשים את הידיים שלכם על הרשימה הזו, שתשדרג לכם את האימון!

במקום הרביעי:

4. כדור כח – עוד מוצר מהאימון הפונקציונאלי, מוצר שהחל את דרכו כאופנה והפך לסטנדרט בתעשייה.

מוצרי ספורט מנצחים גם בקרוספיט:

כעת שעולם הספורט עשה פנייה ברורה לתחום הקרוספיט והאימון הפונקציונאלי, לא רק כדורי הכוח הפכו פופולאריים, אלא גם:

3. גלגל בטן – למי שמתאמן עם גלגל הבטן לא ברור איך לא המציאו אותו קודם לכן, מספר אחד ממוצרי הספורט לחיזוק שרירי הליבה ושרירי הבטן, גלגל הבטן עובד על כל השרירי בגוף, פרט אולי לשרירי הלסת והפנים.

- פרסומת -

עבודה נכונה ורציפה עם גלגל בטן מייצרת גוף חזק והדוק, עם יכולת טונוס גבוהה במיוחד – או במילים אחרות – כשהליבה שלכם חזקה, והתנועה שלכם יציבה, יש לכם יכולת להפיק את מלוא העוצמה מהשריר שלכם, וזה ניכר לא רק ביכולת השימוש בשריר, אלא כמובן במראה החיצוני, וגלגל הבטן עושה בדיוק את העבודה הזו.

מוצרי ספורט ללוחמים:

2. שק אגרוף \ כריות אגרוף – ללא ספק מוצר ספורט שזינק בעשר השנים האחרונות, על רקע עולם אומנויות הלחימה המשולבות לצד התפוצצות תחומי האירובי – שק אגרוף מאפשר לכם לשלב אימון דינאמי וחזק מלא באדרנלין, ניצול מלא של יכולות השריר המתפרץ שלכם וחיזוק הכוח הגולמי של חגורת הכתפיים, שרירי החזה והגב, שרירי הזרוע, והקואורדינציה עין-יד.

ובמקום הראשון:

1. דלגית \ חבל קפיצה – לא מאמינים? תנסו 10 דקות ותבינו לבד.
חבל הקפיצה הפך בעשור האחרון, שלא לומר חזר להיות אחרי הרבה שנים, מוצר ספורט נחשק במיוחד. אבל מה אתם מקבלים ממוצר שכזה, שרבים התעלמו ממנו ופשוט הניחו בצד?

חבל הקפיצה נותן לכם אימון פונקציונאלי רב-מערכתי שעובד על שילוב שקשה מאוד לנצח:

  • דינאמי – לא עוד פעולה חדגונית ומשעממת, אלא הפעלה של כל קבוצות השריר בו זמנית, תנועה יציבה ובריאה שלא דורשת הרבה מקום. אידיאלי למתאמנים מחוץ לחדר-הכושר, בבית, בחצר או בגינה.
  • קואורדינציה – רק בעשורים האחרונים מבינים את משמעות הקואורדינציה והקשר בין שיפורה לבין שיפור מדדים אחרים בבריאות האדם, בעיקר אך לא רק בבריאות מערכת העצבים, במקביל, כמובן, לשיפור ניכר בכל ענף ספורט אחר בו תבחרו.
  • ריכוז – אחד הדברים המהנים בספורט הוא להיכנס ל"ZONE" – להיות במקום הזה שאין מחשבות, אין רעשי רקע, אלא רק ריכוז טהור בעשייה – והדלגית היא מוצר ספורט שמכניס אתכם בכוח למקום הזה ונותן לכם לעוף על הרגע הזה – מדיטציה וספורט בשילוב מושלם.
  • שרירי ליבה – עבודה עם דלגית מייצרת שרירי ליבה חזקים, עקב הניתורים והנחיתות הבלתי פוסקים, כל מרכז הגוף צריך לעבוד ולייצב אותנו.

למידע נוסף ליחצו – מוצרי ספורט