איך להעסיק רועה גרמני?

צילום: freepik

מישהו אמר כריש יבשה? כן, רועים גרמניים הם כאלה ובמיוחד הגורים. יש להם מין תשוקה בלתי מסוברת לתפוס דברים בשיניים, לנער אותם בחוזקה, ולהשאיר אותם קרועים ומלאים בריר בפינה נסתרת בבית. ואם כבר יש לכם בבית רועה גרמני גזעי, אתם יודעים על מה אני מדבר, ועל כמה הלסת שלהם יכולה להיות חזקה.

בכל מקרה, הרצון הוא לשמור על הגור האהוב שלנו בריא, שלם ובטוח, ועם זאת גם עסוק ומלא מרץ. אך לא כל הצעצועים יכולים להבטיח לנו את זה, הצעצועים שרועים גרמניים צריכים חייבים להיות עמידים, חזקים ומעוצבים בצורה שישרדו את היום הראשון בבית, ובמקרה טוב גם שבוע.

הרועה הגרמני הוא כלב פנומנלי, מעבר לנאמנות השובה שלו, לחברותיות ולאינטיליגנציה שלו. אך הכלב שלנו צריך להיות עסוק או שהוא ימצא דברים אחרים ללעוס (זה יכול להיות הנעל החדשה שקניתם… במקרה הטוב).

צעצועים לכלב לגורים: אספנו עבורכם את הצעצועים הטובים ביותר לכלב ולגורים, שהם הקרם דה לה קרם של הצעצועים.

- פרסומת -

כדור הרים טנזני
הכדור עם השם המעט מוזר הזה, הוא זהב טהור עבור הרועה הגרמני שלנו, ואין דבר שהוא יאהב יותר מלתפוס אותו ולהחזיר לכם אותו מלא באהבה וריר.

מה טוב בו? העיצוב – הכדור עצמו הוא חלול עם רצועות שמחברות בין הקצוות, ומה שטוב בעיצוב הזה הוא שהוא הופך את הכדור להרבה יותר עמיד לעומס שלסתות הכלב מפעילות עליו, והוא נתפס בשיניים שלו הרבה יותר טוב, מה שמחזק את שיניו (טוב לגורים) וגם מקל עליו במשחק, ולא רק אני חושב כך אלא עוד הרבה בעלי כלבים וכדורים שנהנים מהשילוב של שניהם.

מה מיוחד – שורק כשזורקים חזק באוויר, הכלב עף על זה.

צעצוע לעיסה West Paw
גם הצעצוע הזה הוא חלק מסל הצעצועים הביתי שלנו, ואם אתם מחפשים צעצוע עמיד, חזק ואינטרקטיבי עבור הגור או הכלב שלכם, תוסיפו לסל מה שנקרא.
מה טוב בו? הוא חלול– תכסיסני ותכף אסביר למה, הכדור עצמו הוא תלת ראשי. הצעצוע הנחמד קיים בארבעה צבעים בוהרים כדי למצוא אותו בקלות. דירוג האיכות של הצעצוע מאושר FDA, מה שאומר שהפלסטיק לא יתפרק והכלב שלכם ישאר בריא. ניתן לנקות אותו בקלות במדיח או אפילו בידיים.

מה מיוחד? אפשר להכניס חטיף לתוך הצעצוע, מה שיגרום לכלב להשתעשע איתו לאורך שעות.

ה-עצם Da Bone
העצם הבלתי שגרתית הזו תכניס רוח חיים לרועה הגרמני שלכם, ותגרום לו לצאת מגדרו ברגע שיראה אותו ביד שלכם. הוא קיים בכמה גדלים ומומלץ לרכוש בהתאם לגודל הכלב, מתאים במיוחד לכלבים שעדיין בתהליך התפתחות.

מה טוב בו? מפתח שיניים – עוזר לגור הטרי לפתח שיניים ולחזק את הלסת.

מה מיוחד? חלול וניתן להכניס אליו חטיפים שיעסיקו אותו שעות.