בנו של הרב מרדכי אליהו זצוק"ל הרב יוסף אליהו: תומך בשר זאב אלקין לראשות העיר ירושלים

(צילום: יחצ)

בנו של הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצוק"ל וראש בית המדרש לרבנים 'דרכי הוראה', הרב יוסף אליהו הודיע על תמיכתו במועמד לראשות העיר השר זאב אלקין. הרב יוסף אליהו: "שתהיה לך הצלחה גדולה במערכת הבחירות ותזכה לקבל את פני מלך המשיח"

אביעד ברטוב 23/10/2018

המועמד לראשות העיר השר זאב אלקין קיבל היום( שני) את תמיכתו של בן הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצוק"ל וראש בית המדרש לרבנים 'דרכי הוראה', הרב יוסף אליהו, במהלך ביקור שערך המועמד לראשות העיר השר זאב אלקין בבית המדרש לרבנים 'דרכי הוראה' בירושלים.

הרב יוסף אליהו כיבד את המועמד לראשות העיר השר זאב אלקין להדליק נר נשמה על שולחנו של הראשל"צ הרב מרדכי אליהו זצוק"ל, להצלחת זאב בן בנימין בבחירות לראשות עיריית ירושלים. "שתהיה לך הצלחה גדולה במערכת הבחירות ותזכה לקבל את פני מלך המשיח", איחל הרב יוסף אליהו למועמד לראשות העיר.

- פרסומת -

המועמד לראשות העיר ירושלים השר זאב אלקין הודה על התמיכה:" זכות גדולה להתברך מפי משפחת הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצוק"ל. הוכח בעיר ירושלים שברכה מפי משפחת הרב, משפיעה". כמו כן, הוסיף, "מדהים לשמוע את קול התורה של מאות אברכים הבוקע מהבית מדרש, זוהי ממש המשך המורשת של הרב מרדכי אליהו זצוק"ל".

במהלך הביקור, מנכ"ל מוסדות 'דרכי הוראה' ויד ימינו של הרב מרדכי אליהו זצוק"ל, הרב חיים סויסה חשבן להמועמד לראשות העיר השר זאב אלקין, כי בגימטרייה- זאב אלקין כ"א בחשון התשע"ט, יוצא- 1372. במקביל, ראש העיר ירושלם( כפי שכתוב ברוב המקומות בתנ"ך) בתוספת אות המפלגה א', יוצא גם 1372, ואיחל לו הצלחה רבה במירוץ. גמטרייה נוספת, זאב אלקין ירושלם – 787. במקביל ראש העיר בתוספת אות המפלגה א', יוצא גם 787.

יצוין, כי תמיכה זו מצטרפת לתמיכה הגדולה והרחבה אליה זוכה המועמד לראשות העיר השר זאב אלקין מבית הרב מרדכי אליהו זצוק"ל והקשר הקרוב עם הרב שמואל אליהו רבה הראשי של העיר צפת וחבר מועצת הרבנות הראשית כמו כן, מראש לשכת הרב וראש ישיבת המאירי בקרית משה הרב שמואל זעפרני, שהודיע על תמיכתו הנחרצת באלקין לראשות העיר.