גט מובינג – כך מוצאים היום שירותי הובלות

הכירו את GetMoving המערכת היחידה בישראל להשוואת מחירי הובלות חינם בזמן אמת.

בין אם אתם עוברים דירה, משרד, חנות או מפעל, המערכת תעשה עבורכם את העבודה. אין עוד צורך בחיפוש סיזיפי באינטרנט, אין צורך בחיוג ובחיפוש המלצות מחברים. מהיום, תוכלו להשוות מחירים, לקרוא חוות דעת על מובילים מומלצים ולבצע בחירה מושכלת ומשתלמת של חברת ההובלה שלכם.

אז כיצד זה בעצם עובד?

אל מערכת GetMoving להשוואת מחירי הובלות מזינים את פרטי ההובלה הייחודיים לכם ומקבלים הצעות מחיר תוך דקות. לצורך ההשוואה עליכם למלא 3 שלבים פשוטים וקצרים:
שלב א' הזינו כתובת מוצא, כתובת יעד, תאריך הובלה ושעה רצויה.

שלב ב' סמנו את תכולת הבית אותה אתם מעבירים, כולל סימון פירוק והרכבת רהיטים לפי הצורך. הזינו את מספר החדרים בדירה או במשרד ובחרו את מספר קרטוני התכולה אשר ברשותכם.

- פרסומת -

שלב ג' הזינו שם טלפון ודוא"ל לצורך קבלת קוד זיהוי ובכדי שנוכל לשלוח לכם אישור הזמנה סופי אם בחרתם חברת הובלה.

כעת המערכת מיידעת את כל חברות ההובלה המומלצות והטובות בהודעת sms על בקשתם.
אל דאגה, המערכת לא חושפת את פרטיכם האישיים, אלא רק את הפרטים הרלוונטיים לצורך התמחור.

כעת, תוך דקות בודדות יחלו להופיע הצעות מחיר על גבי מסך המחשב, הנייד או הטאבלט שלכם.
ליד כל הצעת מחיר מצורף ציון איכות, דירוג וחוות דעת ממשתמשי השירות בעבר.
תוכלו גם לדעת כמה שנות ותק יש לחברה, כמה משאיות ברשותה והאם יש ברשותה
ביטוח תכולה בתוקף.

בוחרים את ההצעה המשתלמת ביותר

זמן מכרז ההשוואה אורך 60 דקות בלבד! בסיומו תקבלו הודעת sms עם קישור לדף התוצאות. יתרה מכך, המערכת חוסכת לכם את הצורך לחייג להצעות שהתקבלו ודואגת ש-3 ההצעות המשתלמות ביותר מבין כל ההצעות יצרו אתכם קשר.

בשיחת הטלפון תוכלו להעלות בקשות מיוחדות אם יש לכם, לקבל תשובות לשאלות ולחוש עם מי הכי מרגיש לכם שכדאי לעבור. המערכת עובדת בצורה נפלאה ומבטיחה מעבר בטוח בראש שקט.

הכל תחת קורת גג אחת – חומרי אריזה, שירותי אחסנה, שירותי אריזה

אתר GetMoving מביא לכם פתרון מלא ושלם להובלת דירות, משרדים, עסקים ומוסדות. תוכלו ליהנות ממחירי חומרי אריזה הזולים בישראל בהתחייבות!
קרטונים, סרטי דבק, גליל ניילון בועות, נייר אריזה וכל מוצר נדרש להובלה בטוחה.

אם ברצונכם בשירותי אחסנה לתקופה קצרה לצורך שיפוץ או לתקופה ארוכה, תוכלו להזמין מקום, בקליק אחד ובמחירים הכי זולים, במחסנים עם ביטוח, מצלמות במעגל סגור ותאים פרטיים לאחסון.

אמרתם שירותי אריזה? אין לכם כח לארוז את כל תכולת הבית לארגזים? הנה הפתרון;
בהצעות המחיר שיופיעו בדף התוצאות, תקבלו תמיד 2 הצעות מחיר:
אחת להובלה בלבד ואחת להובלה עם אריזה.

שירותי הובלה עם אריזה, בשונה מהובלה בלבד, כוללים את אספקת חומרי האריזה.
חברת ההובלה שהזמנתם תגיע אליכם בבוקר המעבר מצוידת בקרטונים ובכל הנדרש, תעטוף ותארוז את כל תכולת הבית ולכם יהיה זמן פנוי לשבת ולשתות בכייף את הקפה של הבוקר בזמן שצוות המובילים עושים עבורכם את כל העבודה הקשה.

מעבר בראש שקט – ליווי ופיקוח

אם עברתם דירה או משרד בעבר, בטח חוויתם יותר מפעם אחת חוסר שביעות רצון. איחרו לכם ביום המעבר או לא הגיעו כלל, העלו לכם את המחיר המסוכם, שברו או שרטו רהיט או סתם לא הרגשתם שקיבלתם את השירות והתמורה הנאותה לכספיכם.

ב- GetMoving מודעים לכך שאחוז התלונות בענף ההובלות קרוב ל-50% ולכן מהיום, יש מי שמפקח עבורכם, יש מי שמלווה אתכם. אם יש משהו שאינו קשורה בזמן ההובלה, חייגו לשירות הלקוחות של החברה באותו הרגע.
כאן מבטיחים לכם טיפול וסיוע בזמן אמת, על מנת להביא אתכם לשביעות רצון גבוהה.

חברות ההובלה באתר מפוקחות וחתומות על הסכמי עבודה מחייבים;

  • עמידה בזמני הגעה ללקוח
  • איסור לשנות את מחיר ההובלה ביום המעבר
  • מתן שירות מקצועי ואיכותי
  • פיצוי הלקוח במקרה של נזק

יתרה מכך, אם קרה והזמנתם חברת הובלה שלא הגיעה ביום המעבר, יש מי שידאג לכם. שירות הלקוחות יפעל מיד למציאת חברת הובלה חילופית ויעשה ככל שניתן להביא אתכם ליעדכם ובזמן.

השירות ניתן חינם – ללא עלות ללא התחייבות!

מערכת השוואת מחירי הובלות היא ללא כל עלות מצדכם – השירות ניתן חינם לגמרי.
חשוב מאד לדעת! בכדי שמערך שירות הלקוחות של החברה יוכל לפקח על ההובלה שלכם ובכדי שתהיה בידכם הזמנה כתובה ומפורטת של השירות שהזמנתם, חשוב לזכור לבחור חברת הובלה באמצעות לחיצה על כפתור " הזמינו עכשיו" בדף תוצאות מכרז ההשוואה.

טווח מחירים מומלץ לצרכן – ממה צריך להיזהר

מערכת GetMoving מציגה לכם טווח מחירים רצוי להובלה אשר כדאי מאד להתייחס אליו.
קיבלתם הצעה מחוץ למערכת במחיר הנמוך ביותר מ-20% מטווח המחירים המומלץ לצרכן? כדאי מאד שתידלק אצלכם "נורת אזהרה- משהו כאן לא תקין".
בדיוק כפי שלא הייתם רוכשים רכב המוצע לכם ב-50% ממחיר המחירון, כי בוודאי יש ברכב משהו לא כשורה, כך הדבר גם בהזמנת שירותי הובלה.

מחיר נמוך ולא הגיוני, עלול להעמיד אתכם בפני דרישות לתוספת מחיר בזמן המעבר ועלול לחשוף אתכם לחברות "חאפריות" מהענף אשר עלולות להסב נזק לתכולה שלכם.
נזקים אשר עלולים להיגרם כתוצאה מחסכון בחומרי עיטוף ומיגון התכולה והרהיטים, נזקים שעלולים להיגרם כתוצאה מחוסר ניסיון בשינוע התכולה או מסידור לא נכון במשאית שיכול להביא לנזקים בזמן הנסיעה.

הזמנת שירותי הובלה היא לא דבר שעושים חדשות לבקרים, אלא אחת לכמה שנים.
ההמלצה שלנו – בחרות חברות הובלה מפוקחות ומומלצות, בעלות ידע וניסיון ועברו בטוח ובראש שקט.