דירות להשכרה ביפו – בוא לגור ליד הים

Keys of their new apartment. Cropped image of young loving couple holding keys and smiling while standing in their new house

דירות להשכרה ביפו – בוא לגור ליד הים

יפו. זו עיר ואווירה שצריך להיות בה כדי להבין. יפו מערבת בתוכה תערובת ייחודית של אטרקטיביות נדל"נית עם אווירה מיוחדת. צמודה לתל אביב, נמצאת בלב מרכז הארץ. וגם מהווה עיר עם אווירה היסטורית מרתקת: קולות של המואזין, קולות פעמוני הכנסיות יחד עם בתי כנסת הפזורים בה , שוק ארומטי עמוס טעמים אקזוטיים וריחות ארומטיים, מסעדות המציעות אוכל עסיסי וייחודי, אמירה ים תיכונית ייחודית, עיר השוכנת לחופו של הים התיכון, מגדל השעון ושלל מבנים עתיקים מלאים אווירה יחד עם התחדשות עירונית ופריחה חדשה בעיר, שילוב הריחות הטעמים, המראות הארכיטקטורה היחודית בעיר בהחלט נראים כלקוחים מסרט הוליוודי רומנטי במיוחד. לגור ביפו זה לנשום אווירה מיוחדת עם ריחות הקפה וריחות האוכל הטרי עם ריח הבריזה המלוחה מהים. 

דירות מול הים למכירה

ביפו קיימות דירות מול הים למכירה הנמצאות ממש מול הים מציעות לכם חוויה של לגור במקום חלומי ממש כמו בחופשה מתמשכת וזאת בלי להתרחק  ממרכז הארץ מקרבת מקום ומנגישות נוחה שמציע אזור המרכז הן למקומות עבודה, למשרדים שונים, לאזורי קניות ולקרובי המשפחה במרכז הארץ. אז לא צריך להרחיק נדוד כדי להנות מהיופי הזה ומכוס קפה בכל בוקר מול הכחול הכחול הזה. דירות למכירה מול הים ביפו הן בהחלט הגשמת חלום ללא מעט ישראלים רצועת החוף של יפו מתפרשת על פני שטח רחב מאוד, מאזור הטיילת בצפון ועד חוף הקשתות הנושק לבת ים השכנה. דירות על חוף הים ביפו מציעות לכם מגוון סגנונות של בתים, מבתים עתיקים בעלי ארומה מיוחדת ועד לבתי חדשים שנבנים בפרויקטים חדשים של נדל"ן. 

דירות להשכרה ביפו בשוק הפשפשים


שוק הפשפשים ביפו הינו מקום אטרקטיבי מאוד הנמצא במרחק של דקות ספורות מחוף הים. בשוק הפשפשים ניתן למצוא דירות להשכרה ביפו במחירים סבירים המעניקים לכם דירה מצויינת דירה ממוצעת תכלול סוויטת הורים מפנקת חדר אמבטיה מפנק ומעוצב דירות במפרט של פעם הכולל חלונות ענק גבוהים המציפים את הדירה באור טבעי ואוויר ואווירה ייחודיים. דירות במיקום שווה במיוחד בקרבה לברים, למסעדות ארומטיות ולשוק המציע שפע סחורה טריה במחירים נוחים.