האם פומרניין הוא כלב ביתי?

פומרניין

כלבי הפומרניין הם מגזע השפיץ. כלבים נורא ידידותיים לסביבה , דבר זה חשוב מאוד כאשר מביאים כלב חדש הביתה. כלבים קטנים אך הנביחה שלהם נורא חזקה וכך הם נותנים את תחושת הביטחון , לכן כלבי הפומרניין הם כלבים נהדרים לשמירה. כלבים אלו ערניים לסביבה ולכל המתרחש מסביב , נותנים ביטחון בבית ושלווה.

איפה מגדלים כלב פומרניין?

כלבי הפומרניין הם כלבי בית , כלבים אלו לא יכולים להישאר בגינה או בחצר, הם לא בנויים להיות מחוץ לבית רוב שעות היום. חום גבוהה עלול לגרום לכלבי הפומרניין למכת חום. אסור לתת להם לבלות במהלך היום בשמש , מאוד חשוב לתת להם כל הזמן לשתות מים ולקרר להם את הגוף. במידה ואתם מרגישים התחממות יתר , יש צורך להרים את הכלב הפומרניין על הידיים ולהרגיש את חום הגוף שלו , לקחת אותו מיד לאזור מקורר ולתת לו את המנוחה שלו ולהצמיד אותו למים.

דברים שאסור לעשות עם הפומרניין

אסור לתת להם לטייל בחוץ ללא השגחה שלכם. מרוב שהם קטנים , כלבי הפומרניין נחשבים אצל הינשופים , הנשרים ועוד מגוון של חיות פרא כארוחה אחת שלמה. מאוד מסוכן להשאיר אותם לבד , כאשר אתם מוציאים אותם החוצה אנא השגיחו עליהם והישארו כמה שיותר קרובים אליהם.

כלבי הפומרניין ניהיו עם השנים נחשקים ופופולאריים בשוק, יש המון ביקוש וכמו כן גם המון היצע. עוד סיבה לכך למה אסור להשאיר אותם בחוץ ללא השגחה, לצערנו יש המון גנבות של כלבים אלו מרוב שהם נחשבים בעידן של היום.

- פרסומת -

בנוסף, כלבי הפומרניין חושבים שהם כלבים גדולים וחזקים כמו כל הכלבים, אך הם נורא קטנים.  כלבי הפומרניין משחקים עם כלבים גדולים או שהם מתחילים לרדוף אחריהם , דבר זה יכול לגרום לאסון נוראי כי כלבים אלו נורא קטנים והכלבים הגדולים יכולים לרמוס אותם בקלות. לכן מאוד חשוב לשים לב ולשמור טוב טוב על הכלב שלכם. האחריות שלכם מאוד חשובה, לשים לב לכל פרט קטן שקורה, ולתת הגנה טובה לכלב הקטן שלכם שלא יפגע בעצמו בגלל שלפעמים שהוא טועה לגבי גבולות היכולת שלו. למידע נוסף >> https://pomeranian-israel.co.il/