היתרונות והחסרונות של הלוואות בערבות מדינה להרחבת עסק ולפתיחת עסק חדש

יזמים אינם מודעים ליתרונות ולחסרונות של הלוואות בערבות מדינה למטרות פתיחת עסק חדש, או הרחבת  העסק. יעקב אלון יועץ הלוואות בערבות מדינה מסביר

צילום: freppik

נדמה לכל היזמים שלקבל הלוואות בערבות מדינה זה התותים והקצפת של הלוואות לפתיחת  עסק חדש או של הלוואות בערבות מדינה להרחבה ופיתוח של העסק. ישנם יתרונות וחסרונות שכדאי מאוד לעמוד על ההבדלים ביניהם במגוון של פרמטרים. שווה לבדוק כאן את כל הסעיפים הבאים לפני נטילת הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש או הרחבת העסק:

המהירות של הלוואות בערבות מדינה

הזמן לקבל הלוואות בערבות מדינה הוא קצוב ומדויק, יש לוחות זנים לתהליך, הואט מבוקר על ידי מערכות מידע שמבקרות את התהליך ונותנות לכל גורם באשר הוא את הזמן שלו לטפל בבקשת הלוואות בערבות מדינה, הזמן של הבודק שמבצע את הבדיקה הכלכלית של בקשת הלוואות בערבות מדינה, יש אפשרות לבדוק בלינק הזה את האפשרות לקבל או לא לקבל הלוואות בערבות מדינה, כי מה יותר חשוב מאשר לדעת אם זה מתאים לך להיכנס לבדיקה הזו שאורכת כחודש? הזמן מוקצב גם למנהל הרפרנט בגוף המתאם, גם לסניף הבנק שנבחר על ידי מבקש הלוואות בערבות מדינה יש זמן מוקצב לבדיקת הבקשה, למנהלה של הבנק, ובסוף לוועדה הסופית שמאשרת את הלוואות בערבות מדינה. הזמן הוא יתרון מצד אחד שאתה יודע תוך כמה זמן תקבל את התשובה, אבל זה גם חסרון מול הלוואות בנקאיות או חברות כרטיסי אשראי שיתנו לך אומנם סכומים קטנים יותר ובתנאים גרועים מאוד, אבל אצלם זה יכול להיגמר גם תוך יום אחד. ברו לכל שזו לא המטרה שלך לקבל סכום כסף ולברוח כי בסופו של דבר צריך לשלם, ולא כדאי לשלם יקר את מה שניתן לקבל בזול ובהקלות שמתאימות לעסק החדש או הקיים שלך

שקיפות המידע של הלוואות בערבות מדינה

- פרסומת -

היום המידע הוא חשוף לכולם וקיימת שקיפות המידע הפיננסי על ידי מערכת נתוני האשראי של בנק ישראל, אשר עמידה באור מלא כל יזם ולא משנה היכן הוא נבדק, ואולם צריך לדעת שמערכת של הלוואות בערבות מדינה בודקת בהצלבה מידע שאינו קיימים במערכת הבנקאית, למשל נבדקת נקודה של בעלויות , אם לדוגמא אבא סגר עסק והעביר אות על שם הבן שלו, מידע כזה מתגלה מידית באמצעות מערכת המידע של המדינה, דבר שאינו קיים במערכת הבנקאית, או אצל גופים אחרים שנותנים הלוואות

גובה הלוואות בערבות מדינה

ברור לחלוטין שגובה הלוואות בערבות מדינה שניתן ליזמים מאפשר להם לקבל הלוואות לפתיחת עסק חדש  או הלוואות לעסק בסכומים שלא ניתנים בגופים בנקאיים או כרטיסי אשראי, גובה הלוואות לפתיחת עסק חדש המקסימליות עומדות על סכום של מאתיים ועד שלוש מאות אלף שקלים במקסימום ובקיזוז הלוואות שיש כבר ליזם בבנקים או בגופי אשראי אחרים.

הריבית של הלוואות בערבות מדינה

הריבית של הלוואות בערבות מדינה הן אחד היתרונות המובהקים ביותר ליזמים שרוצים לפתוח עסק חדש או שמעוניינים לבצע השקעות בעסק שלהם.

בטחונות של הלוואות בערבות מדינה

היום לקבל הלוואות גבוהות ללא בטחונות בבנקים או בגופי אשראי אחרים זה אפס אחוז סיכוי, איזה גוף ייתן  לבעל עסק הלוואות של חמש מאות אלף שקלים ללא בטחונות, כמובן שזה רק הלוואות בערבות מדינה. וזהו עוד אחד מהיתרונות הגדולים של הלוואת בערבות מדינה.

פקדון של הלוואות בערבות מדינה

גובה הפקדון הוא חסרון מהותי של הלוואות בערבות מדינה להרחבת עסק, מאחר וגובה הפקדון הוא עשרים וחמישה  אחוזי, זהו סכום גבוה מנתח הלוואה לעסק שמקבלים במנגנון הלוואות בערבות מידה והוא מעיק מאוד על נוטלי הלוואות בערבות מדינה.

גרייס של הלוואות בערבות מדינה

הגרייס של הלוואות בערבות מדינה הוא ייחודי מאוד, ומאפשר לבעל עסק שפותח אותו או לבעל עסק שנמצא עכשיו בהתרחבות או צמיחה את השקט הנפשי של ביצוע ההשקעות הדרושות לצורך קבלת הפירות של ביצוע ההשקעות בעסק.