הסעות לכותל המערבי בירושלים

אחד הטיולים המהנים ביותר עבור הנוסעים וגם עבור הנהג הוא הסעות לכותל המערבי לטיול של תלמידים, מקומות עבודה או חגיגות בר מצווה.

הכותל המערבי
מגדל דויד בעיר העתיקה בירושלים. צילום: freepik

טיולי תלמידים לירושלים

טיולים שנתיים רבים של התלמידים בגילים השונים מתואמים להגיע לירושלים עיר הבירה, כדי שהילדים יכירו את העיר ואת יופייה המיוחד. תכנון מסלול הטיול כולל בכל פעם מיקומים שונים כמו משכנות שאננים, התחנה החדשה, הר הרצל, מוזיאון ישראל ועוד. הנקודה שמגיעים אליה כמעט בכל טיול לירושלים כוללת הסעות לכותל המערבי. הנהג המנוסה של יואב הסעות מכיר את כל דרכי הגישה ואת הצפיפות בסביבה זו ולכן מנווט במקצועיות את האוטובוס לנקודה קרובה לכותל שממנה התלמידים ילכו בבטחה עד הכותל וגם יחזרו לאוטובוס החונה שם בתום הסיור.

במהלך הסיור הילדים יטיילו הן ליד אבני הכותל המערבי והן במנהרות הכותל בסיוע המדריך שירתק אותם במידע היסטורי מסקרן ביותר ולאחר מכן יחזרו לאוטובוס של יואב הסעות.

הסעות לטקס בר מצווה

משפחות רבות בוחרות לחגוג את טקס בר המצווה המרגש ליד אבני הכותל המערבי בירושלים. לכן הן מתאמות אתנו הסעות מיניבוסים לכותל בתאריך הנוח להן. בדרך כלל הטקסים הללו נערכים בימי שני או בימי חמישי. כדי להעניק נופך מיוחד לאירוע זה, מצטרפים למשפחה הגרעינית גם בני המשפחה המורחבת, חברים ועוד.

הדרך הנוחה ביותר היא לאסוף את כולם מנקודה מרכזית בעיר. כולם משאירים את הרכבים שלהם בחניון והם עולים על האוטובוס של חברת יואב הסעות לכיוון ירושלים. בהתאם למסלול הנסיעה שתואם מראש, יהיה טיול בדרך, או נקודה שבה יאכלו ארוחת בוקר משותפת ביער או בבית קפה איכותי. כדי לעמוד בכל התוכנית, הנהגים שלנו מקפידים מאד על לוחות הזמנים ומגיעים לנקודת האיסוף במועד.

טיולים בירושלים

- פרסומת -

ירושלים היא עיר גדולה ומורכבת משכונות רבות, לכן הנהגים המיומנים של יואב הסעות מבצעים הסעות בירושלים לכותל, הם נוסעים לפני או אחרי הסיור בכותל גם למקומות נוספים בעיר כדי להוסיף עניין ליום זה. כל קבוצת מטיילים מחליטה על מקומות שמעניינים אותה ולכן המשך הדרך הוא שונה עם כל משפחה או תלמידים.

יש כאלו שמתמקדים בנושאים תרבותיים ולכן יבקשו להגיע למוזיאון ישראל על כל רבדיו, אחרים יגיעו לסיור בכנסת, במוזיאון יד ושם, במשכנות שאננים כדי לחוות את ההיסטוריה של עם ישראל, או לטייל בשדרות ממילא.

ימי גיבוש בירושלים

מקומות עבודה רבים בוחרים ליצור מסלולי נסיעה לירושלים במסגרת ימי גיבוש לעובדים. הם כוללים בסבב זה הסעות לכותל וגם ביקורים במקומות מסקרנים בדרך כמו באחד היקבים בהרי ירושלים. כמו כן נהנים לטייל בשוק הצבעוני מחניודה. במקום זה נערכים סיורים קולינריים מעניינים מאד ולכן הם נהנים משלל הטעימות המוצעות להם, מסיירים בין הדוכנים השונים ומקנחים בארוחה מושקעת באחת המסעדות המובילות, שתואם בה מראש מקום לכל כמות העובדים.