"העיקר שנעשה זאת רק ביחד זו עם זה": המלצות כיפיות לבילוי זוגי בסגר

טיק טוק. אתגרים זוגיים ובסה"כ כיף גדול. צילום: אילוסטרציה

הקורונה היא זמן מושלם לתפעל את מערכת היחסים, ולעשות דברים ביחד שלא הייתם עושים בכל יום רגיל. לשם כך, הבאנו לכם כמה המלצות >>

עברו כבר שמונה חודשים מאז שהקורונה הגיע אלינו, יש האומרים כי הסגר הוא הזמן המושלם לבדוק את היחסים, והאם לקורונה יהיו השלכות חיוביות או שליליות על מערכת היחסים שלכם בסופו של דבר. שאלה גדולה עולה בקרב בני הזוג: כאשר הקורונה תיגמר כיצד הזוגיות תיראה? אז התשובה היא לשמר את הזוגיות ולעשות ביחד דברים שאוהבים.

בשל הקורונה אי אפשר לצאת לברים, למסיבות, לקניונים ולא לעשות שום דבר בחוץ ביחד, אז צריך למצוא את הפתרונות לעשייה ביחד בתוך הבית. הדבר הראשון, הוא לדבר. מחקרים מראים כי שיחות נפש משפרות יכולת חברתית. חשוב מאוד בתור בני זוג לדעת מה עובר אחד על השני, מה מרגישים, במיוחד בסגר כשכל הנראה אין עבודה וגם אם כן, אז עובדים מהבית, פחות רואים אנשים, פחות אינטרקציה בין אנשים. ולכן, חשוב מאוד לשתף אחד את השנייה.

דבר נוסף, משום שאין מסעדות, הפיתרון המושלם הוא לפנק אחד את השני בארוחות. מה זאת אומרת? יש שתי אפשרויות. האחת, להכין אחד לשני ארוחות בוקר או קינוחים מגניבים. השנייה, היא לעשות סדנאות בישול זוגיות, לראות את האופן בו בני הזוג מתנהלים ביחד במטבח, זה יכול לספר המון על הזוגיות. יתרה על כן, לאחר אוכל טוב יש להוריד אותו, לכן הסגר היא הזדמנות מצויינת לעלות על מדי ספורט ולהתעמל ביחד, כל אחד בקצב שלו, ולא ללחוץ אחד על השני אם אתם לא באותו הקצב.

ללמוד לבשל או לאפות כמו מקצוענים. צילום: unsplash
- פרסומת -

מה שתפס תאוצה בשנה האחרונה, היא אפליקציית "טיק-טוק", בה כל אחד יכול להשתמש, לצלם את עצמו עושה סרטונים מצחיקים, ולרקוד ביחד עם בן הזוג לצלילי המוזיקה וללמוד ביחד את הצעדים. גם אם אתם פחות בעניין של לרקוד, לשיר ובו זמנית לצלם את עצמכם, אתם יכולים לעשות קריוקי בבית. אבל תיזהרו לא לעשות את זה בין 14:00 ל-16:00, ולא יאוחר מ-23:00, על מנת לא להפריע לשכנים.

בנוסף, אומנם אין את האופציה לצאת לקניון ולעשות שופינג, אבל תמיד אפשר להזמין מהאינטרנט ולבחור מוצרים ביחד. גם אם זה לא בגדים, אפשר להזמין דברים לעיצוב הבית, כלים למטבח, או מכשירי חשמל חדשים.

לסיכום, תחשבו על כל הדברים שהייתם אוהבים לעשות לבד, ותבחרו הפעם לעשות אותם ביחד עם בן הזוג שלכם, ואל תשכחו לשתף אחד את השנייה בכל דבר קטן שקורה, כך תיפתחו אחד לשני ותשפרו את מערכת היחסים שלכם.