הפרסומאי בני גל ('גל אורן לרנר') הלך לעולמו

איש הפרסום ממייסדי משרד הפרסום 'גל אורן לרנר' ומאמן ברוח היהדות בני גל (בן ציון יוסף גלסטר), הלך הבוקר (ב') לעולמו בגיל 77. הלווייתו תתקיים בשעה 16:00 בירושלים

בני גל אורן לרנר
בני גל ז"ל. צילום: אבישג שאר ישוב

בני, בן-ציון יוסף גלסטר נולד בשנת 1944 בארגנטינה ובגיל 3 עלה לישראל יחד עם הוריו, גדל בקיבוץ בית אורן שבכרמל.

את שירותו הצבאי עשה גל בחטיבת הצנחנים ואת דרכו המקצועית החל כבר בסוף שנות ה-60 של המאה הקודמת כשהקים וייסד את משרד הפרסום "גל-שרגאי".

בתחילת שנות ה-70 עבד במשרד "פלד" ואף היה חבר מזכירות בגוש האמונים. בתחילת שנות ה-80 הקים את משרד הפרסום "פרסום גל" – המתמחה בפרסום למגזר החרדי, המיזם המשמעותי הראשון של המשרד היה שיווקה של העיר החרדית עמנואל שבשומרון.

בשנת 2007, לאחר פרישתו, אשתו שרה גל התמזגה עם משרד "פרסום אורן" בניהולו של אורן אלימלך ובמהלך השנים גדל והתפתח המשרד ואף צירף אליו שותפים נוספים ביניהם אבי לרנר נחום בנדיקט והאחים ביכלר והפך לקבוצה הגדולה ביותר לפרסום ושיווק בעולם החרדי והדתי לאומי.

- פרסומת -

 בני גל לא היה רק פרסומאי, בשנת 1992 החל גל להעניק אימוני Coaching לתאגידים, חברות ואנשים פרטיים.

בשנת 2005 עזב גל את עולם הפרסום והחל להקדיש את זמנו ללימוד בבית מדרש "רעוא" ובבית הספר לפסיכולוגיה יהודית של הרב גינזבורג ולפיתוח מודל האימון היהודי. מודל עבור בתי הספר להכשרת מאמנים 'BSD אימון יהודי'.

אורן אלימלך מנכ"ל משרד 'גל אורן לרנר' מסר: "אבידה גדולה לעולם הפרסום. בני, היה ממייסדי משרדנו היה אבן דרך ומי שגידל דורות רבים של פרסומאים גדולים לאורך השנים והיה עבורם מודל לחיקוי. אנו שולחים תנחומים לשרה ומאיר וכל המשפחה