הקומונריות הנתנייתיות התגייסו לטובת מחלקת טיפול נמרץ בעיר

רפא נא לה: 180,000 שקל זה הסכום שלקחו על עצמן הקומונריות יחד עם הסניפים של בני עקיבא בנתניה לטובת בניית מחלקת טיפול נמרץ חדשה בבית החולים לניאדו

סניפי בני עקיבא בנתניה, לא מחכים הרבה וכבר ממשיכים את הרוח של שבת הארגון ובחירת שם השבט החדש: 'רפאל'. בשיתוף פעולה בין שמונת סניפי הארגון בנתניה, הוחלט לפעול בהשראה של השם 'רפאל' ולהתגייס לטובת בית החולים 'לניאדו' שמשרת את תושבי נתניה ויישובי הסביבה ועומד לקראת בניה של מחלקת טיפול נמרץ חדשה.

"כאן נולדתי זאת לא סתם קלישאה" אומרת הקומונרית הנתנייתית הדר פינקלשטיין. "כאן נולדו האחים שלי, כאן נולדו החברות שלי. בית החולים לניאדו הוא חלק מהחיים של כל תושב בנתניה, ברגעי שמחה ולצערנו גם ברגעים פחות נעימים".

גם החברות של הדר בקבוצת הקומונריות מספרות דברים דומים. לדבריהן לכל אחת ואחד בנתניה יש היכרות עם בית החולים "אנחנו מכירות את הצוות שכולו מסור ונותן את הנשמה למען כל מטופל ומטופלת ואנחנו יודעות עד כמה הצרכים שם דחופים, לכן החלטנו להתגייס וגם לגייס את החברים והמשפחה" הן אומרות.

המחלקה החדשה שתכלול 21 מיטות טיפול נמרץ עם ציוד חדיש על פני 1000 מ"ר, תחליף את המחלקה הנוכחית שמתפרסת על פני 250 מ"ר בלבד. הקומונריות הצעירות לקחו על עצמן יחד עם החניכים לגייס סכום של 180,000 ₪ שיעמוד לטובת בניית חדר שלם במחלקה החדשה.

- פרסומת -

"שמו של השבט החדש הוא 'רפאל' וכידוע השם עושה את האדם, זה מה שנותן לנו את הכוחות, יש לנו שמונה סניפים בעיר וכ-1000 חניכות וחניכים ואנחנו מקווים להגיע ואף לעבור את היעד של חדר שלם", אומרת הדר פינקלשטיין.

בבית החולים התרגשו מההתגייסות המפתיעה. לדברי מאיר מרק סמנכ"ל הפיתוח של בית החולים לניאדו: "זה לא מובן מאליו שנערות ונערים צעירים יקחו על עצמם גיוס של כזה סכום. אבל ההתלהבות שלהן והלהט לעשיה למען החברה הוא משהו שלא ניתן להסביר. בית החולים נמצא בתקופה קריטית ואנחנו חייבים לגייס את הסכום לבניית מחלקת טיפול נמרץ שתשרת כ-500,000 תושבים באיזור. אין ספק שהקומונריות נותנות דוגמה והשראה להכרת הטוב ומחוייבות לכלל ישראל"