התקשורת בחו"ל אוהבת דם יהודי

(צילום: באדיבות אליעזר שפר)

בכנס שהתקיים בבר אילן בנושא האנטישמיות הציג אליעזר שפר, יו"ר איחוד בתי הכנסת האורתודוקסי העולמי את פנייתם של יהודים בעולם להפסיק עם המריבות הפנימיות בעם המובילות לסיקור של מלחמות יהודים ביהודים ברחבי העולם.

אלי מאור 29/12/2011

המראות הקשים של יהודים מכים יהודים במדינת ישראל וגוררים מפגינים על הרצפה בהפגנות בבית שמש, החזיונות המבישים הללו, מוקרנים ומשודרים בתחנות הרדיו והטלוויזיה ובאתרי האינטרנט בכל רחבי העולם ומלווים בדברי שטנה כלפי יהודים ומדינת ישראל.

ראשי קהילות יהודיות, בתי כנסת וארגונים יהודיים בתפוצות, החוששים מהתפשטות של שנאת ישראל, פונים בימים אלה לאישי ציבור בישראל ומפצירים בהם להפסיק את החזיונות המבישים הללו.

- פרסומת -

זאת אמר אתמול אליעזר שפר, יו"ר הארגון העולמי של בתי הכנסת והקהילות האורתודוקסיות בכנס בנושא: האנטישמיות כאתגר למערכת החינוך בתפוצות ובישראל, שהתקיים באוניברסיטת בר אילן.

שפר קרא לפתוח בהידברות מיידית בין המרכיבים השונים של החברה הישראלית כדי להגיע להבנה ולהסכמה על העקרונות הבסיסיים המאפשרים קיום משותף, למרות השוני וחילוקי הדעות בהשקפות, בדעות ובאורחות החיים.

לדבריו, חילוקי הדעות בחברה הישראלית הם אידיאולוגיים, תיאולוגיים, תרבותיים וחברתיים וכחברה דמוקרטית רב-תרבותית, אנו מצווים ומחוייבים לכבד גם את דעותיהם של אלה הרוצים לשמור ולשמר את אורחות חייהם וקהילותיהם בדרך שהם רוצים בה.

בפתח דבריו בכנס האנטישמיות באוניברסיטת בר אילן, שלח אליעזר שפר דברי תנחומים לרב ישראל מאיר לאו שליט"א, ולאחיו נפתלי לביא, על פטירת אחיהם המחנך הרב יהושע הגר לאו ז"ל וציין, כי הרב לאו ואחיו נפתלי יבדלו לחיים ארוכים, מסמלים את הניצחון של היהודים על האנטישמיות, שכילדים ניצולי ושרידי השואה עלו לארץ ישראל והקימו מפעלי חינוך, תורה ומשפחות לתפארת.