זמן זה כסף: האקדמיה הדיגיטלית החדשה שתלמד אתכם רק את מה שצריך כדי להצליח

בלי זמן יקר ללימודי פסיכומטרי, ללא מכינות ובדגש על קורסים מעשיים ופחות תאוריה, האקדמיה הדיגיטלית של Success College מתמקדת בלימודים שמכוונים להצלחה בקריירה חדשה תחת מודל עדכני והיברידי.

צילום: FREEPIK

תמיד אמרו לכם שיש לכם פוטנציאל. עכשיו יש מי שמתעקשים לעזור לכם לממש אותו. אם אתם בדרך לקריירה חדשה או מעוניינים בהסבת קריירה שתוביל למקצוע מתגמל, מספק ונכון לכם, Success College מציעה לכם להצטרף אליה בדרך להצלחה. המודל האקדמי החדש שלה מדבר פרקטיקה ומתאים את עצמו לדרישות העולם החדש, שם את הסטודנטים במרכז ומאפשר להגיע אל המטרה מהר ומדויק יותר. אבל מה זה אומר בעצם?

שוק העבודה בעולם וגם כאן בישראל מתעדכן ומתחדש כל הזמן. המגמות הטכנולוגיות מתחזקות כל הזמן, ומשפיעות גם על תחומים נוספים, לא טכנולוגיים בהכרח. כתוצאה מזה משתנים גם הצרכים, הדרישות וההתנהלות של המעסיקים, שמחפשים עובדים בעלי יכולות רחבות וגמישות יותר. לתוך השדה הזה נכנסת סאקסס קולג' , עם הבנה שגם העולם האקדמי חייב להתקדם ולהשתנות בהתאם. במקום תואר מסורתי ותאורטי שדורש ציוני פסיכומטרי, מכינות ושלוש או ארבע שנים פנויות לפחות, מציעה האקדמיה מודל חדש עם תנאי קבלה ידידותיים, לימוד ממוקד ומותאם אישית ואפשרות לסיום הלימודים וכניסה לקריירה חדשה בתוך פחות משנה. קידמה, כאמור.

ללמוד בחו״ל, מהבית

המודל ההיברידי שלה מציע לימודים אונליין, מכל מקום ובכל זמן. הוא שם את הסטודנטים במרכז ומציע להם גמישות מירבית באופן הלימוד ובזמן שיידרש להם לסיים את המסלול. בהתאמה אישית, יוכל כל סטודנט לבחור קורס ליבה מרכזי בתחומי מקצועות ההייטק, הקריפטו, יזמות הנדל״ן, הפיננסים, המדיה ועוד. לצד אלה יתווספו עשרות קורסים לבחירה מתוך רשימה לא נגמרת של קורסי העשרה מעשיים ומגוונים, שיחד ירכיבו את תמהיל הלימודים.

- פרסומת -

חלק מהקורסים הללו הם שת״פ ראשוני וייחודי לאקדמיה, יחד עם אוניברסיטאות מובילות מחו״ל כמו הארוורד, MIT, ברקלי, קולומביה, וושינגטון, סטנפורד, מישיגן ועוד, שמציעות את התוכן האקדמי האיכותי שלהן – נגיש ומתורגם לעברית. מעבר לאפשרות ללמוד בחו״ל מהבית או המשרד, יקבלו הסטודנטים בסוף הלימודים גם תעודה רשמית יוקרתית מהאוניברסיטה הרלוונטית למסלול הלימוד, לצד התעודה הרשמית של Success College. בהחלט סקסס.

מכוונים אתכם להצלחה

השילוב בין אנשי אקדמיה ואנשי עסקים בכירים  מהארץ ומהעולם, הוא שהוליד את הרעיון ומבטיח מענה ראוי לעולמות התוכן ביחד עם פרקטיקה והבנה בדרישות שוק התעסוקה העכשווי. בהתאם, מציעה האקדמיה תמיכה דיגיטלית מלאה במערך הלימודים, וגם מענה של צוות אנושי שזמין לכל שאלה חמישה ימים בשבוע ובשלוש שפות: עברית, אנגלית וערבית.

בנוסף, עם רשיון השמה של משרד העבודה והרווחה, מבטיחים באקדמיה ללוות אתכם גם בסיום הלימודים. צוות השמה ייעודי וקשרי עבודה עם מעסיקים, חברות הייטק, חברות נדל״ן ובעלי תפקידים בכירים במשק אמורים לספק לבוגרים דרך קלה יותר בכניסה לשוק העבודה ובמציאת התפקיד הבא בקריירה. יחד עם תעודה רשמית של האקדמיה שמוכרת על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון, ותעודה יוקרתית נוספת של לימודים בהרווארד, בברקלי או מהאוניברסיטה הרלוונטית בחו״ל, הדרך להצלחה עם סאקסס קולג' נראית מבטיחה מתמיד.