חופשה בקיץ: יש גם מחירים שפויים

מלון איביס סטיילס (ibis Styles) ירושלים נפתח מחדש במחירי קיץ אטרקטיביים. המלון שנמצא בלב הפועם של מרכז העיר בירושלים נפתח מחדש לקהל ומציע חופשה מהנה במיקום מצוין במרחק הליכה קצר לכל האטרקציות ובמחיר נגיש ואטרקטיבי. חופשה זוגית בחודש יולי תעלה החל מ- 515 ₪ בימים א'-ד',  בשבת החל מ-415 ₪  ובחמישי ושישי החל מ-640 ₪.

נוף ירושלים
מרפסת המסעדה איביס סטיילס. צילום: יעל הרמן

רשת מלונות Accor אחת הרשתות הגדולות בעולם המונה מעל 5,000 בתי מלון ברחבי העולם תחת 36 מותגים שונים, הודיעה כי פתחה מחדש את מלון Ibis styles ירושלים.  זהו המלון השני בארץ תחת המותג האורבני איביס. Ibis ירושלים מרכז העיר נפתח בתחילת חודש אפריל וכעת מלון ibis style שב לפעילות.

לרגל הפתיחה המחודשת החליטו ברשת לאפשר גם ביולי ואוגוסט מחירים נגישים ואטרקטיביים במיוחד לזוגות, משפחות וכל מי שרוצה לנסוע מרחק קצר וליהנות מחופשה עם שלל אופציות תיירותיות. במלון ibis Styles המחיר מתחיל מ- 415 ₪ לזוג  בשבת, על בסיס לינה, כאשר ארוחת בוקר ניתנת חינם מהמלון. בימים א- ד החל מ515 ₪ וימים ה' – ו'/ החל מ-640 ₪ לזוג  בשבת, על בסיס לינה, כאשר ארוחת בוקר ניתנת חינם מהמלון.

איביס סטיילס
חדר האוכל במלון איביס סטיילס. צילום: אסף פינצ'וק

מלונות ibis ישראל נמצאים בעיר הבירה ירושלים וממש 'היכן שכל האקשן קורה' – מרכז העיר במיקום הטוב ביותר שקיים. Ibis styles שוכן בבניין היסטורי בסמוך לכיכר ציון, על מדרחוב בן-יהודה ובמרחק הליכה קצרה מהעיר העתיקה בירושלים, סמטת המטריות ועוד אטרקציות רבות הסובבות את המלון. תחנת יפו של הרכבת הקלה נמצאת במרחק הליכה קצרצר של פחות מדקה ובזכות מיקומו האסטרטגי, יהווה המלון בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים במורשת העשירה של ירושלים: שער יפו, ​​שכונת נחלת שבעה המקסימה, שוק מחנה יהודה הצבעוני, קולינריה משובחת ומגוון מוזיאונים חדשים ואטרקציות רבות הנמצאות כולן בקרבתו.

מלון איביס סטיילס שוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. השטחים הציבוריים וגם חדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים בהשראת משרד האדריכלים אריה דבילנסקי, המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון.

מדרחוב מחנה יהודה
מלון איביס סטיילס בלב ירושלים. צילום: שלומי כהן
- פרסומת -

רמת העיצוב הינו ברמה בינלאומית ובסטנדרטים גבוהים, כך לדוגמה, חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת ACCOR ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג  ibis העולמי, אותו תרצו, וגם ניתן, לרכוש באופן פרטי. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים. בקומה ה–8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר בהתאם להנחיות התו הסגול עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים.

מלונות ibis שהינם המותג המוביל ברשת Accor הבינלאומית , מחמירים במיוחד ועומדים בתקני התו הסגול. במלונות  מקפידים על חיטוי והיגיינה בצורה יוצאת דופן. החדרים עוברים חיטוי נוסף כדי לעמוד בתקנים של רשת ACCOR הבינלאומית, הקפדה על חיטוי כל המוצרים והחפצים שהאורח מרבה לגעת בהם. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, במרחבים הציבוריים האורחים נדרשים לעטות מסכות פנים וברחבי המלון פוזרו עמדות חיטוי בכל פינה. העובדים כולם עוטים מסיכות, מחויבים בשטיפת ידיים, החלפת כפפות בניקיון כל חדר וחדר, המגבות המלוכלכות עוברות ישר לשקית סגורה, והכל בהתייעצויות עם רשויות גלובליות ומקומיות, זאת על מנת להבטיח לעמוד בנהלי הניקיון וההיגיינה המחמירים.