טיפים לבחירה נכונה של פרחים

משלוח פרחים לאדם אהוב תמיד ישמח. כמתנת יום הולדת, הבעת תשומת לב, הוקרת תודה. ישנן מיליון סיבות למשלוח פרחים ומעל הכל - הפרחים אהובים על כולם הם מקשטים את הבית ומוסיפים צבע רעננות וריח נעים.

טיפים לבחירת פרחים
freepik

בין אם אתם רוכשים זר מתנה או לקישט שולחן השבת או החג . אתם צריכים לדעת כיצד לבחור את הזר הנכון. מבט בקטלוג הזרים יכיל היצע ושפע של עיצובים. מאד קל להתבלבל. אז איך בוחרים את הזר הנכון? כזה שישמר לאורך זמן ולא ייבול לאחר יומיים שלושה.

טיפים לבחירה נכונה של פרחים

  1. מה מטרת הזר? האם הוא נועד להבעת אהבה וחיבה יבחרו פרחים המזוהים עם אמירה זו כדוגמת ורדים, שושנים אדומות או סחלבים. האם הפרחים אמורים להפיץ ריח נעים ? ניתן לבחור פרחים עם ריח מועדף כמו נרקיסים. פרחים לאגרטל או לאדנית? לכל אחד שימוש שונה ולכן הוא יגיע בצורה שונה.
  2. שלל הזרים הקיימים בחנויות עצום, מאד קל להתבלבל ואף להגיע לסכומים גבוהים. לאחר בחירת סגנון העיצוב יש להגדיר מראש למוכר את התקציב הרצוי שלפיו ייבנה הזר. במידה והזר נשלח יוספו על העלויות גם דמי משלוח יש לקחת זאת בחשבון.
  3. כדאי לעשות בירור קצר אם לנמען יש היכן לשים את הזר. אם אתם לא בטוחים שיש לו אגרטל מתאים אתם יכולים להוסיף למשלוח גם אגרטל סימלי ויפה. חנויות הפרחים מציעים כיום אגרטלים יפים בשלל עיצובים מרשימים ובטווח מחירים רחב.
  4. חשוב לשאול על אופן הטיפול בצמח. ישנם פרחים כדוגמת סחלבים שדורשים טיפול קבוע מידי יום. מומלץ לשלוח כרטיס עם הוראות טיפול. לפעמים בעל החנות יציע חומרים שיאריכו את חיי הפרח אותם ניתן לצרף למשלוח.
  5. ישנם פרחים שצריכים אור שמש וישנם כאלו שעדיף שישהו רק בצל. יש לוודא היכן מומלץ למקם את הפרחים. בכל מקרה, אין להניח את הפרחים מול זרם מזגן ישיר שיכול לייבש אותם ולגרום לנבילה מהירה.

הפרחים מראים לנו אהבה, פורחים ומקשטים לנו את הבית ביופיים. חשוב להשקיע בהם לבחור את הפרחים הכי טריים ולא את אלו שישבו בחנות כמה ימים. תשלחו פרחים להבעת אהבה, תמיכה, לימי הולדת להכרת תודה. ניתן לצרף לפרחים בקבוק יין או שוקולד איכותי. בכל צבע שתבחרו בגל סגנון שזירה פרחים תמיד יתקבלו באהבה. ירחיבו את הלב ויעבירו מסר חיובי.

מעוניינים במשלוח פרחים טריים מעוצבים, שיביעו את אשר על לבכם? חנות פרחים במרכז תתן לכם שירות מעולה של משלוחי פרחים עד הבית לכל מטרה ועם כל הקדשה שתבחרו. עם תוספות מתוקות או בלי.