טיפים לרכישת בר מים איכותי

ימי הקיץ החמים בפתח, והצמא גובר. בייחוד בימים בהם המודעות לשמירה על אורח חיים בריא עולה, עולה גם הצורך החיוני של שתיית מים בריאים. לכן, חשוב שהמים יהיו זמינים ללא הגבלה מסוננים ללא טעם לוואי ובטמפרטורה הנכונה.

טיפים לבר מים
צילום: freepik

אין ספק שהדרך הטובה והנוחה ביותר למים זמינים קרים חמים או פושרים זהו בר המים. את הבר ניתן להציב על השיש במטבח והוא יאפשר להנות ממים מסוננים ונקיים בלחיצת כפתור ללא הגבלה וללא תלות במשלוח.

מהו בר מים איכותי?

  1. בר מים איכותי חייב להכיל תו תקן ישראלי המאושר על ידי מכון התקנים. בנוסף לכך יש להקפיד על הוראות היצרן בכל מה שקשור לתחזוקה והחלפת הסננים בזמן כדי להנות ממים איכותיים ונקיים.
  2. בר מים איכותי מסנן את המים בצורה כזו שמשאירה בהם את הפלואור, רכיב חיוני לבריאות השיניים ולגוף.
  3. ברי מים איכותיים יגיעו במצב דיגיטלי למי שמעוניין או במצב מכני. כל אחד והעדפותיו. מכשירים דיגיטליים מציעים יתרונות רבים כמו אפשרות בקרה טיימר ועוד, אך מדובר ברכיבים רגישים יותר לתקלות מאשר האופציה המכאנית.
  4. בר מים איכותי יהיה בטוח לילדים ויאפשר נעילה של המים החמים כדי למנוע מגע לא מבוקר במים חמים שעלול להביא לכוויה.
  5. דאגתם לעצב את המטבח חשבתם על כל פרט ופרט החל מסוג העץ ועד הידיות. חשוב שגם את בר המים תתאימו לעיצוב הכל כך מוקפד שהחלטתם עליו. ספקי ברי המים יציעו מגוון רחב של ברים בשלל צבעים וסגנונות כדי שתוכלו להתאים גם את הטכנולוגיה אך לא פחות חשוב גם את העיצוב.
  6. את בר המים ניתן להשיג בגדלים שונים. מ-מיניבר ועד מתקן מים גדול. הם ניתנים להתאמה לפי הצורך וכמות האנשים. לפינת ישיבות, למטבח קטן וגדול, למשרדים שונים לפי כמות העובדים ועוד.

מים הם מוצר צריכה בסיסי למבוגרים ולילדים, חשוב שהמים יהיו זמינים לנו בכל זמן נתון. במחיר שווה לכל כיס ניתן להתאים בר מים חמים וקרים לכל מטבח או משרד. את הבר ניתן לשדרג בשלל אביזרים. כדוגמת פאנלים צבעונים, מתקן כוסות, תאורה מיוחדת ועוד. הדגמים רק הולכים ומשתפרים עם הזמן ומציעים שלל פונקציות שהופכות את השתיה לחוויה.

ימי הקיץ הלוהטים לפנינו, מהרו להזמין בר מים איכותי לבית או למשרד במחיר אטרקטיבי ושירות ללא פשרות. המכשיר מגיע עם שליח עד לבית או למשרד מייד שתתחילו להשתמש בו תבינו כמה פשוט וקל להקפיד על שתיית מים ולשמור על הבריאות.