טרנדים במוצרי אפל: מה כדאי לדעת?

צילום: פוטוליה

מזה שנים רבות שחברת אפל מובילה במובנים רבים את שוק הטכנולוגיה העולמי, פורצת דרך על בסיס קבוע ומשנה ללא היכר תחומים שלמים הבאים לכדי ביטוי בחיים של כולנו. רק במהלך שני העשורים האחרונים שינתה אפל לחלוטין את האופן בו אנו צורכים מוזיקה עם האייפוד ונגני המוזיקה כדוגמתו, הכניסה את העולם כולו לעידן הסמארטפונים עם ההשקה של הסמארטפון הראשון בהיסטוריה – האייפון, ופתחה ענף חדש לחלוטין של מכשירים שלא נראו כדוגמתם לפני כן, הלא הם הטאבלטים (אשר התחילו מהאייפד של אפל, אשר עדיין נחשב לטאבלט המוביל בשוק). לאור זאת עולה השאלה – מהם הטרנדים הפופולאריים והמסקרנים ביותר שניתן למצוא במוצרי אפל כיום?

שעונים חכמים – בשוק ניתן למצוא כיום שעונים חכמים מבית אפל (כמו גם של חברות אחרות המנסות במובנים רבים לחכות את אפל וללכת בדרכה), ורבים סבורים כי השעון החכם הוא המוצר הגדול הבא, זה שיגדיר את המהפכה הטכנולוגית הבאה.

מה עושה בעצם שעון חכם דוגמת זה של אפל? ובכן, משנה לשנה יוצאים שעונים חכמים שמסוגלים ליותר ויותר פונקציות שונות, אך גם אלו שכבר קיימים ונמכרים כיום עושים דברים רבים ומופלאים – הם מודדים לנו את הדופק ומנטרים אחר מצבנו הבריאותי באמצעות כך, הם מתחברים ישירות לאייפון ומאפשרים לקבל ולהוציא שיחות דרך השעון עצמו, מתריעים בפנינו כשאנחנו נמצאים בסביבה רועשת מדי אשר עלולה לפגוע בשמיעה שלנו, מנטרים את המרחק ומספר הצעדים שאנחנו עושים במהלך היום, ניתנים להתאמה אישית מלאה ועוד. ללא ספק מדובר באחד הטרנדים החמים והמסקרנים ביותר בעולם הטכנולוגיה בכלל, ובעולם המוצרים של אפל בפרט

אייפדים במגוון רחב – מה שהחל בתור הטאבלט הראשון (ובעצם המכשיר הראשון מסוגו בעולם, בקטגוריה שהייתה אז חדשה לחלוטין), עדיין נחשב כיום לטאבלט המוביל. ההבדל הוא כי כיום ניתן לבחור מבין מגוון רחב של אייפדים שונים, כך שכל אחד יכול להשיג בדיוק את האייפד המתאים ביותר עבורו. הדגמים השונים נבדלים ביניהם בגודל המסך עצמו, בכמות הזיכרון הזמינה לשימוש, בחוזק המעבד ולכן בסוג וכמות היישומים שניתן להפעיל באמצעותו ועוד. עבור רבים ורבות בעולם כולו, מהווה האייפד תחליף נוח, יעיל ומספק ביותר למחשב נייד, תחליף אותו ניתן להכניס לתיק הגב להסתובב עימו כל היום בלי להרגיש בכך בכלל…

- פרסומת -

אזניות אלחוטיות – ממש במהלך כמה השנים האחרונות הציגה אפל לעולם את ה AirPods – אותן אוזניות אלחוטיות הנכנסות לאוזן ומשחררות אותנו לחלוטין מהצורך בכבלים וחוטים מסורבלים. רבים מעריכים כי גם בקטגוריה זו, של אוזניות אותן ניתן לחבר למכשירים באמצעותם אנחנו מתקשרים עם העולם ושומעים מוזיקה ומדיה גם יחד (סמארטפון, טאבלט, שעון חכם וכו'), הכניסה אפל את העולם כולו לעידן חדש, ובמהרה נתחיל לראות אוזניות רבות דומות גם אצל חברות הטכנולוגיה הגדולות האחרות.