לגזור ולשמור: יעדי תיירות מובילים בארה"ב לאחרי הקורונה

שער הזהב סן פרנסיסקו ארה
שער הזהב. צילום: Pixabay

סן פרנסיסקו – קליפורניה

באתר האינטרנט TripAdvisor נקבע כי סן פרנסיסקו נבחרה ביעד התיירות הפופולרי ביותר בארה"ב.

ביקור בעיר מהווה הזדמנות בביקור במזח הדייגים והאקווריום באזור המפרץ, נסיעה ברכבל, ביקור בפארק פרסידיו. בשעות הליל תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מסעדות ומועדוני לילה מובילים.

מירטל ביץ' – דרום קרוליינה

- פרסומת -

נחשב ליעד מועדף עבור חופשות משפחתיות. החופים הזהובים מציעים מבחר רחב של פעילויות לכל הגילאים, בין אם ספורט ימי, גני שעשועים ומגרשי גולף. באזור מגוון רחב של בתי מלון ומסעדות.

וושינגטון

עיר הבירה של ארה"ב מהווה מוקד נהדר לספוג תרבות. העיר אינה נחשבת ליקרה במיוחד ובחלק נרחב מהמוזיאונים הכניסה ללא תשלום. בין היתר, ניתן לבקר במספר אנדרטאות בעיר, ביקור במוזיאון הריגול הבינלאומי, ביקור בגן החיות בו דובי פנדה, ליהנות ממופעי התזמורת של צבא ארה"ב בגבעת הקפיטול ועוד.

וויסקונסין דלז – ויסקונסין

מדובר על יעד תיירותי עבור משפחות כבר יותר ממאה שנים. בעיר ניתן ליהנות ממספר רחב של פארקי מים והיא מכונה על ידי רבים כ"עיר הבירה של פארקי המים בכל העולם". רוב פארקי המים בעיר מקורים, מה שמושך אליהם מבלים בכל עונות השנה. בפארקי המים יוכלו ילדים ובני המשפחה ליהנות ממגוון מגלשות וזאת לצד מסלולי קארטינג ומיני גולף. אטרקציות נוספות כוללות את האוטובוס הצף וזאת בלי תוותר על גלידת הפאדג' המפורסמת שיש בעיר.

נאפה – קליפורניה

נאפה מוכרת כ"ארץ היין" ומהווה את אחת מיעדי התיירות הפופולאריים בחוף המערבי של ארה"ב. באזור תמצאו פונדקים רומנטיים, אתרי ספא, אוכל ויין מצוינים.

ניו אורלינס – לואיזיאנה

העיר, שמתאוששת עדיין מנזקי הוריקן "קתרינה", מהווה עדיין יעד תיירותי מועדף. העיר מציעה אתרים דוגמת סיור ברובע הגנים האלגנטי, ליהנות מארוחת ערב בארמון המפקד, ביקור במועדוני ג'ז ומועדוני לילה ועוד. רבים מהתיירים מגיעים במיוחד לקחת חלק בפסטיבל המארדי גרא המסורתי.

הרי הרוקי – קולורדו

לחובבי הטבע אין ספק שביקור בפארק הלאומי הרי הרוקי הוא מקום חובה. הפארק כולל בתוכו נוף יוצא דופן כשהפארק עצמו נמצאת על קו פרשת המים של אמריקה ובו שני דפוסי אקלים.

המבקרים בפארק יוכלו ליהנות ממספר אטרקציות במקום דוגמת טיפוס סלעים, טיולי שטח, מסלולי רכיבה על אופניים ומרחבים רבים למחנאות. בין היתר, ניתן אף ליהנות מסיור מודרך של צוות הפארק.

סדונה – אריזונה

בסדונה תוכלו ליהנות מתיירות טיפולי ספא ובריכות וזאת בשילוב של נוף מדברי ובו ניתן ליהנות מטיולי שבילים ורכיבה על סוסים.

באדיבות אתר חדשות ארצות הברית

מוזמנים לעיין בכתבות נוספות באתר החדשות דתילי>>