למה המגזר בוחר שינפלד תיירות?

(צילום: דוד מנדלסון)

את החופשות של שינפלד כבר מכירים בכל המגזר הדתי. סביר שאתם, או מישהו קרוב אליכם כבר יצא לו להגיע לאחת או יותר מהחופשות של החברה הוותיקה והמצליחה מכולן. מה גורם לאלפי לקוחות לחזור שנה אחר שנה לנופש כשר לשינפלד? האם אלו המלונות המפוארים, המקומות היפים, האוכל הטעים, האווירה המשפחתית או הטיולים המרתקים? יצאנו לבדוק.

אביחי טבק 11/11/2019

שינפלד תיירות החברה עם הרמה הגבוהה ביותר

עם כל שנה שחולפת, מסתבר שאין תחליף לניסיון. בשינפלד, עובדים בהצלחה ומכירים את השוק כבר למעלה משלושה עשורים ובע"ה היד עוד נטויה. אורחי שינפלד תיירות מכירים את הנוהל היטב – מדי קיץ ומדי פסח הם מקבלים הזדמנות לצאת לחופשה חלומית במקומות הטובים ביותר בעולם. כיום, שינפלד הם החברה עם אחוזי הלקוחות החוזרים הגבוהים ביותר, ומעידים על כך מכתבי התודה המרגשים שזורמים למשרד ולתיבת האימייל.

שינפלד עובדים עם המלונות הכי יוקרתיים

מלונות כשרים בחו"ל זה דבר שקשה להשיג ולכן מנכ"ל החברה מר ישראל שינפלד דואג באופן אישי למצוא בכל שנה מלונות חדשים ואיכותיים ולהרחיב את שיתופי הפעולה עם הרשתות המובילות והגדולות בעולם. בין המלונות הכשרים של שינפלד, ניתן למצוא את הילטון דיסלדורף, הילטון דרזדן, הילטון סופיה, הילטון הואה-הין בתאילנד, הילטון דאבל טריי ברטיסלבה, הילטון קפריסין, הילטון פודגוריצה ומלון שרתון גולף ברומא הנמצא בבעלות הילטון רומא. לקוחות המגזר יודעים שכששינפלד מבטיחים נופש כשר של 5 כוכבים, הם מקבלים לפחות 10.

אצל שינפלד תיירות אוכלים טוב והרבה

- פרסומת -

זה לא רק המקום, זה גם האוכל: שינפלד תיירות נותנים דגש מיוחד ופרטני בנושא האוכל. הן בארוחות העשירות המוגשות בחדר האוכל והן בבר האירי שבו ניתן לאכול ולשתות בכל שעות היום. אימפריה קולינרית המונה עשרות טבחים, שפים, קונדיטורים ועובדי מטבח המתמחים במאכלים יהודיים כשרים בנוסח עדות מזרח ואשכנז מלווים את הנופשים בכל חופשת הקיץ. הכמות והמגוון שתמצאו בחדרי האוכל במלון עולים על כל דמיון, ארוחות בוקר, צהריים וערב מלאות בבארים המלאים בכל טוב, והכשרות בפיקוחו של הרה"ג משה נחשוני שליט"א.

מדריכי הטיולים המקצועיים והמרתקים ביותר

שינפלד מביאים לכל נופש כשר את המדריכים הטובים ביותר מהמגזר, מדריכים שיש להם המון ניסיון בשטח, ומכירים היטב את קהל היעד. המסלולים שהם מתכננים נחשבים למרתקים ומפתיעים, ואיפה לא היינו…. דרזדן, דיסלדורף, סופיה, ברטיסלבה, קפריסין, פודגוריצה, תאילנד, רומא, יוון ועוד. לחופשות מגיעים בדרך כלל אנשים שאוהבים לטייל גם בערים הגדולות וגם להנות מחיק הטבע, המבחר של הטיולים גדול ומתאים לכל הטעמים וההעדפות האישיות.

מופעי אמנים והרצאות מעניינות

היכן עוד תמצאו חופשה כשרה בחו"ל שמביאה הופעות מוזיקה חיה, ועוד של האמנים הכי מפורסמים? אצל שינפלד תיירות כמובן. הם מביאים את האמנים והחזנים שהמגזר אוהב – כמו ישראל פרנס, ישי לפידות, ישראל רנד, חיים אדלר, צמד רעים ועוד שמות גדולים. מופעים כגון אלו הופכים את חוויית החופשה לחגיגה של חזנות ומוסיקה יהודית שנכנסת ישר לנשמה. לצד מוסיקה, תמצאו אצל שינפלד הרצאות מרתקות בנושאים הכי חמים עם מרצים מהמגזר, כך שממש תרגישו בבית.

נופש לדתיים הכי משתלם היום למגזר

אתם אוהבים ומעדיפים תמיד לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור כספכם, הרי זה מובן וברור מאליו. שינפלד תיירות מספקים את הסחורה, וברמה הכי גבוהה – בבתי מלון, באווירה, באוכל, בטיולים, במופעים. מעל לכל זה, מתבטא בשירות ובאמינות. מנהלי שינפלד בעצמם מלווים את האורחים בבית המלון ודואגים באופן אישי לכל פרט ולו הקטן ביותר, כדי שתרגישו שתמיד דואגים לכם. לזה אנחנו קוראים במגזר – חופשה ברמה!

(צילום: דוד מנדלסון)