מדוע מזגני vrf של מיצובישי כה יעילים?

צילום: יחצ

נדמה שכולנו נחשפנו למושג הזה של מזגני vrf מה הם בעצם המזגנים הללו?

מדובר במזגנים שטכנולוגיית הקירור שלהם פועלת על עיקרון של תפוקת קירור משתנה. כלומר, מערכת המיזוג משנה את הנפח של זרימת הקירור כאשר השינויים הללו נעשים לאור מדידת הדרישות של המאיידים, שהן היחידות שהן מותקנות בתוך הבית.

הדבר נעשה על ידי שינויים של תדר המנוע. התוצאה היא מיזוג ששומר על טמפרטורה קבועה לכל אורך הפעולה של המזגן.

במזגנים הללו ישנה מערכת מודולארית כאשר כל היחידות מחוברות כולן ליחידת עיבוי אחת הנמצאת מחוץ לבית ואין למעשה הגבלה למספר יחידות האיוד שיופעלו בו זמנית.

היתרונות של מזגני vrf:
- פרסומת -

יציבות הטמפרטורה – אז כפי שכבר ציינו, היתרון המשמעותי ביותר היא השמירה על יציבות הטמפרטורה לכל אורך זמן הפעולה של המזגן. מדובר במערכת חכמה שהיא משנה את עצמה בהתאם לטמפרטורה ועומס החום ששורר באותו זמן בחלל. כך שלמעשה ההרגשה תהיה כל הזמן נעימה.

  • חיסכון בעלויות – טכנולוגיה שכזו מובילה בסופו של דבר לחיסכון כספי היות והפעולה של המזגן מאפשרת את צריכת האנרגיה המדויקת בגלל אספקת התפוקה שנעשית על פי הדרישה.
  • פעילות שקטה – מזגני  הvrf הם מזגנים שקטים במיוחד. הפעילו של היחידות שקה מאוד וגם יחיד העיבוי החיצונית פועלת בשקט. לא תוכלו לזהות על פי הרעש האם המזגן פועל או לא, כי גם אם תרצו, הוא לא ירעיש.
  • משתלב במערכות בית חכם – רבם מנהלים היום את הבי באמצעו מערכות בית חכם. מזגני vrf משתלבים היטב גם כן במערך הזה ואפשר לבחור את השליטה ע המזגנים שייעשה גם כן באמצעו מערכת כזו.
  • שמירה על עיצוב הבית – אנחנו יודעים שכמה שנרצה לשמור על עיצוב הבית, כאשר אחנו מגיעים לשלב של התקנת המזגנים אנחנו נאלצים להתגמש ולוותר. אז כאן כדאי להכיר את האפשרויות של מזגני vrf. יחידות האידוי אינן גדולות ואפשר להתקין אותן במקומות נוחים והכי פחות מעיקים מבחינה עיצובית. חיבורי הצנרת אפשריים גם עם אורכים גדולים מאוד כך שבהחלט אפשר לתכנן את התקנת המזגנים בדיוק כפי שנוח ומתאים לכם בחלל.
התקדמו למזגני vrf

אז אם גם קצה נפשכם ממזגנים רועשים, מזגנים שמקפיאים אכם יותר מידי או לחילופין לא מקררים מספיק, מזגנים שסוחבים חשמל בלי רחמים, אולי הגיע הזמן שתתקדמו גם אתם למזגני vrf?

המזגנים שיעניקו לכם איכות חיים אחרת לגמרי מכל מה שהכרתם וידעתם עד היום.