מורים מובילים בתחום לימודי צילום

צילום: Pixabay

מעוניינים ללמוד צילום ומחפשים היכן כדאי ללמוד את התחום? מדוע חשוב לקרוא מידע על המורים בקורס הצילום וכיצד הניסיון והרקע המקצועי של המרצים משפיע על ההחלטה שלכם לגבי בחירת בית הספר לצילום?

ישראלים רבים אוהבים לצלם באמצעות הסמארטפון המשוכלל שלהם או בעזרת מצלמה דיגיטלית מתקדמת ואיכותית. תחביב הצילום משותף לרבים ויש הבוחרים להתמקצע בתחום כדי להפוך לצלמים מובילים בתעשייה. יש שפע פרנסה ואפשרויות תעסוקה בתחום הצילום, זהו תחום ההולך ומתפתח ללא הרף לכן הבחירה של בית הספר חשובה ועשויה להשפיע על העתיד המקצועי שלכם.

מורים מוכרים ומוערכים לצילום

בחירת קורס צילום אינה דבר של מה בכך, במיוחד אם אתם מתכננים ללמוד צילום כדי להפוך את התחביב שלכם למקצוע לחיים. ישנם שיקולים רבים בעת בחירת בית ספר לצילום, השיקול המרכזי שחייב להנחות אתכם הוא הרקע המקצועי והניסיון של המורים לצילום. לכן, כדאי לבחור לימודי צילום רק בבית ספר מקצועי ומוביל המעסיק את המורים הטובים ביותר בתחום הצילום.

בבית הספר לצילום של סטודיו גברא תוכלו ליהנות מהנחיה של המורים המובילים והמקצועיים ביותר בתחום הצילום, ביניהם:

  • שי פרנקו – שי נולד במגדל העמק בשנת 1982 ובגיל 20 החל ללמוד ולפתח את כישורי הצילום שלו, כולל לימודי צילום בניו יורק. שי פרנקו נחשב לאחד מהצלמים האמנים המובילים בישראל, הוא מתמחה בצילום אופנה, אירועים, פורטרטים ואמנות, עבודותיו מוצגות בתערוכות ובמגזינים נחשקים בארץ ובעולם.
  • רונן אקרמן – צלם אופנה, פרסומות ותדמית העובד בארץ ובעולם מזה כ-25 שנים. אקרמן הוא צלם מקצועי בחסד העובד באופן שוטף עם מיטב משרדי הפרסום ועם חברות מובילות במשק כמו פלאפון, אסם, קשת, ועם מעצבי ומותגי האופנה המובילים כגון קלווין קליין, וורסצ'ה ועוד.
  • תומר פוקס – תומר סיים בהצלחה לימודי קולנוע ונחשב לאחד מהצלמים המובילים בפילם. תומר מתמקד בשנים האחרונות בהפקות מתקדמות המשלבות את עולם הווידאו ארט לעולם צילום האירועים ולפרויקטים מסחריים.
  • איתן טל – איתן הוא בוגר בית הספר הגבוה לצילום בניו יורק, כצלם מקצועי ומוביל בתחומו הוא מתמחה בצילום אופנה ופרסום, בצילומי פורטרטים ובין היתר הוא עובד כאוצר תערוכות ומתמחה בנושאי תאורה הקשורים לצילום.
  • גיל לוין – צלם כשרוני ומורה מוביל בתחום הצילום, גיל לוין עוסק בעיקר בצילום פורטרטים, טבע ותרבות. הוא בוגר בית הספר לצילום של סטודיו גברא ובעל תואר ראשון בעבודה סוציאלית.
- פרסומת -

לימודי צילום בבית הספר סטודיו גברא מבטיחים לכם חוויית לימודים ייחודיית, קורסים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר, נושאי לימוד מגוונים, מורים מעולים ומובילים בתחום הצילום וכלים מקצועיים. לסטודיו גברא יש שלוחות בכל הארץ וניתן ללמוד קורסים קצרים או שנתיים ולהשתתף בסדנאות יומיות במגוון נושאים. בית הספר לצילום סטודיו גברא מציע קורסים למתחילים ולמתקדמים, צילום וידאו ומסלול שנתי להכשרת הדור הבא של הצלמים בישראל.