מינוי סרוג בישראל היום: מוריה קור תערוך את מדור הדעות

קבוצת "ישראל היום" הודיעה על מינוייה של אשת התקשורת מוריה קור לעורכת מדור הדעות של העיתון והאתר, בהמשך לכתיבה פובליציסטית. העורך הראשי של "ישראל היום" עמר לחמנוביץ: "מוריה קור היא עיתונאית מוערכת ובעלת טור מוכשרת, ובעלת יכולת קריאטיבית יוצאת דופן"

מוריה קור
מוריה קור. צילום: אריק סולטן, ישראל היום

מוריה קור (39), כותבת בעיתון "ישראל היום" מזה שנתיים וחצי. התחילה את הקריירה התקשורתית שלה ברשות השידור ככתבת בחדשות המקומיות, לאחר מכך הייתה כתבת שטחים, עורכת ומגישה בחטיבת התוכניות וניהלה את המחלקה לתרבות יהודית בטלוויזיה. במסגרתה הכניסה את הממשק הדיגיטלי לשימוש תוכן בחטיבת התוכניות.

במקביל התחילה קור לערוך ולהגיש בגל"צ ובהמשך ערכה את "מאקו יהדות".
קור לקחה חלק במשך 4 עונות בסאטירה "עד כאן" בתאגיד ככותבת וכמגישה, ערכה והגישה בערוץ הכנסת ובעוד פלטפורמות וערוצים שונים במשך השנים.

לקור תואר שני בספרות, ועל המאסטר שלה בנושא ספרות מגדרית-פוליטית קיבלה את פרס המרכז לחקר האישה ביהדות.

העורך הראשי של "ישראל היום" בירך ואמר: "מוריה קור היא עיתונאית מוערכת ובעלת טור מוכשרת, ובעלת יכולת קריאטיבית יוצאת דופן. אני משוכנע שבעריכתה, מדור הדעות של 'ישראל היום' יקבע מדי יום את השיח הפובליציסטי, תוך שימוש בכלל הפלטפורמות של 'ישראל היום'".

- פרסומת -

מוריה קור בירכה על המינוי ואמרה כי: "אני מודה לעורך הראשי על האמון ועל הרוח החדשה ושמחה לקבל לידי את עריכת מדור הדעות. אני רואה חשיבות רבה בגיוון השיח ובקידום פובליציסטיקה איכותית ועדכנית".