מיתוג עסקי והקשר לתוצאות העסקיות שלכם – 3 טיפים מנצחים למיתוג עסקי

מיתוג עסקי – האם יש קשר בין התוצאות העסקיות שלכם, הלידים, הטלפונים, הסגירות, לבין המיתוג העסקי שלכם ושפת המותג שלכם? האם לקוחות מושפעים מהשפה המיתוגית שלכם בזמן חיפוש ברשת?

האם יש יתרון למותג אחד על פני מותג אחר, כששניהם מוכרים אותו המוצר וההבדל היחיד נעוץ רק בשפה העיצובית? התשובה היא חד משמעית ולא ניתן לחלוק עליה – בהחלט כן.

ההשפעה של השפה המיתוגית שלכם על ההחלטות שמקבלים קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם היא עצומה. כולנו נוהרים אחרי מותגים חזקים ומוכרים, כאילו עומדת מאחוריהם הבטחה לאיכות, שירות ומקצועיות. האמת, שהמוח האנושי הוא קל לתמרון ומומחי שיווק ומיתוג יודעים איך לייצר תחושות ורגשות אצל גולשים, כדי להוביל אותם לחשיבה חיובית על מותגים.

איך תוכלו לייצר רושם ראשוני חזק וחיובי עבור החברה שלכם באמצעות מיתוג עסקי? סמי סבין, מנכ"ל שטיק מדיה, עם 3 טיפים מרכזיים בנושא מיתוג עסקי לחברות, רשתות וארגונים.

- פרסומת -

תבצעו מחקר –

מחקר מעמיק הוא אבן היסוד למיתוג חזק ומדויק. מחקר מקדים יכלול תמיד התייחסות לפעילות החברה, המטרות העסקיות שלה, החזון שלה, הרגשות שהיא רוצה להעביר, קהלי היעד הרלוונטיים לחברה וכמובן המתחרים והסביבה העסקית.

מחקר מעמיק יאפשר לכם לקבל החלטות נבונות בהמשך הדרך, ויחסוך לכם זמן וכסף רבים. בעולם מלא בחברות, מותגים והסחות דעת, קשה מאוד לבלוט ולהתבדל אל מול המתחרים. לא קיים כמעט שוק בעולם שאין בו תחרות עצומה וקשה על ליבו של הצרכן.

מחקר מקדים לפני מיתוג עסקי יאפשר לכם לקבל החלטות נבונות יותר לפעילות המיתוג וזאת עוד לפני ששרטטתם ולו קו אחד בלוגו העתידי שלכם.

תהיו שונים –

כפי שכתבנו, העולם העסקי היום עמוס לעייפה בתחרות קשה בכל תחום עיסוק, של מוצרים או שירותים. אם אתם רוצים לייצר יתרון תחרותי ולבלוט אל מול המתחרים העסקיים שלכם, אתם חייבים להיות שונים ולחשוב מחוץ לקופסא.

המחקר המקדים ששוחחנו עליו בסעיף הקודם, יסייע לכם להבין מה אתם צריכים לעשות על מנת לייצר בולטות ושוני, וזו משימה קשה ביותר בימינו.

אל תפחדו לקחת החלטות אמיצות למרות שלעיתים האינסטינקט הבסיסי של רוב האנשים הוא "ללכת על בטוח". גם בתחומים כמו עריכת דין או חברות ביטוח שאנו מלווים, אנו מקפידים תמיד לתת כיוונים שונים ומיוחדים לצד גרסאות יותר רגועות וסולידיות של מיתוג עסקי. אל תתפתו ללכת לאזור הנוח ולהפך –

צאו מאזור הנוחות שלכם!

תשקיעו במותג שלכם –

הטיפ הזה כל כך חשוב שקשה לתאר כמה. השקעה במותג נוגעת לכל חלק במותג שלכם, לא רק ללוגו, לאתר או לדף הפייסבוק שלכם. לעיתים אני מגיע לעסקים שהשקיעו תקציבים רבים במיתוג העסק, החל מהלוגו וכלה בחומרי שיווק ופרסום, ואז העסק עצמו נראה לא טוב, במקום שלט רציני על הדלת יש דף A4, הפוסטים לא מעוצבים בפייסבוק וכדומה.

תאהבו את המותג שלכם.

תחשבו על המותג שלכם.

תטפחו את המותג שלכם ותעשו כל מה שאתם יכולים כדי לכבד אותו ולקדם אותו בצורה נכונה ואמיתית, בסופו של יום זה מה שייתן לכם את היתרון על המתחרים שלכם ויגרום ללקוחות להתאהב במותג שלכם.

 

לסיכום,

תשקיעו במותג שלכם, טפחו אותו ובצעו את הבחירות הנכונות לפני שאתם עולים איתו לאוויר.

משרד שטיק מדיה מומחה במיתוג חברות ועסקים והשפה המיתוגית שלנו מלווה עסקים במשך שנים ויוצרת אימפקט עוצמתי וזכיר על הקהלים הרלוונטיים לפעילות העסקית של הלקוחות שלנו.

צרו קשר עוד היום לקבלת יעוץ מקצועי בנושא מיתוג עסקי