נדל"ן בארה"ב – הגיע הזמן להשקיע נכון

Image of signed cardboard boxes on the floor in the new apartment

נדל"ן בארה"ב – הגיע הזמן להשקיע נכון

מחפשים אפיקי השקעה מגוונים? תיק ההשקעות שלכם מורכב מהשקעות פיננסיות קלאסיות ואתם מחפשים אפיק השקעה ייחודי ובטוח לכסף פנוי? הכירו את השקעות הנדל"ן, השקעות נדל"ן בחו"ל.

כאשר מדובר על השקעות נדל"ן בארצות הברית בכלל והשקעות נדל"ן בחו"ל בפרט, חשוב להיות זהירים, אם בכל השקעת נדל"ן יש להיזהר ולבדוק היטב את הנתונים בהשקעות נדל"ן בחו"ל על אחת כמה וכמה, אלו השקעות במדינות זרות שאנו פחות מכירים ומתמצאים בהן. קיימים מחסומים רבים של מרחק גיאוגרפי ושפה זרה 

להשקיע נכון להשקיע חכם

כמו כן חסרה היכרות מעמיקה עם רזי הבירוקרטיה והחוקים במדינה הזרה, וחשוב להיות ערים ומודעים לחוקים השונים כדי להביא את ההשקעה שלנו לדרגה גבוהה של ביטחון ומניעת סיכון.

לאור כל זאת חשוב לפנות לחברת נדל"ן המתמחה באזור המוסויים המיועד להשקעה שלנו. חברה זו תוכל לכוון אותנו במקצועיות רבה הנובעת מההיכרות הרחבה ו המעמיקה בשלל הפרמטרים המרכיבים את השקעת הנדל"ן שלכם בפן העסקי, בפן חקירת השוק ובפן הבירוקרטי הרגולטורי. 

מולטי פמילי, נדל"ן בארה"ב

- פרסומת -

מולטי פמילי הינו כינוי לבניה רווייה בארה"ב בבניה זו מוקמים מתחמים המכילים מספר גדול של דירות למכירה בארצות הברית המיועדות להשכרה. בדרך כלל קיימות חברות ניהול מקצועיות שניתן להיעזר בהן לצורך טיפול מיטבי בדירה שרכשתם הם ידאגו לתחזוקה, להשכרת הנכס ולהתנהלות מיטבית עם השוכרים. 

חשוב לדעת כי לעיתים רבות מנגנון התשואה משכירות במולטי פמילי מורכב מכך שכל בעלי הדירות מתחלקים בסך ההכנסות המתקבל. מנגנון זה יוצר הפחתת סיכון משמעותית מאי השכרה של דירה כך שאל לכם לדאוג אם במקרה דווקא הדירה שלכם לא תושכר. מקרה שאגב נדיר מאוד לאור מחקר השוק המקצועי שנעשה אם בוחרים בחברה מקצועית שבודקת היטב את השטח לפני ביצוע הפרויקט כך שמדובר באזורי ביקוש גבוהים ובסוג דיור המבוקש באזור זה וזאת לאחר מחקר שוק עמוק ומקיף שבוצע קודם לכן. 

אמריקה תמיד היוותה ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. מסתבר שזה לא משפט שהיה נכון רק לאותה תקופה היסטורית בה נולד משפט זה. אלא הוא נכון גם בהווה.