ניקיון דירה חדשה מקבלן – עדיף על ידי חברה מקצועית

צילום: נתן קוליי, פיקסלס

בשעה טובה קיבלתם מפתח לדירה החדשה שרכשתם מקבלן או מחברת בנייה, אך רגע לפני האכלוס מומלץ לבצע ניקיון יסודי ופוליש לרצפה כדי להכין את הדירה למגורים. למרות שהקבלן דואג לניקוי בסיסי של הדירה לפני מסירת המפתח עדיין נותרים בחללי הנכס שאריות של חומרי בנייה, אפשר למצוא כתמי צבע בחדרים השונים, שאריות טיח ומלט על חיפויי הקירות והרצפה, כמויות עצומות של אבק ולכלוך נוסף. לכן, מומלץ להזמין ניקיון דירה חדשה מקבלן מחברה מקצועית המתמחה בניקוי בתים ובשירותי פוליש לרצפה.

מה כלול בשירות ניקיון דירה חדשה מקבלן?

כאשר נכנסים לדירה חדשה מקבלן מוצאים הרבה לכלוך ומגלים כתמים קשים להסרה וענני אבק בכל פינה. ניקיון דירה חדשה מקבלן לא מתאים לעוזרות בית כיוון שצריך ציוד מקצועי לשטיפה יסודית ולחיטוי המשטחים. את העבודה מבצעת חברת ניקיון בתים המחזיקה צוותים מיומנים, ציוד מקצועי לניקיון בתים ומשרדים, חומרי ניקוי חזקים ואיכותיים וברשותה ידע וניסיון רב.

העבודה לניקוי הדירה החדשה מקבלן מתמקדת בשטיפת והברקת הרצפה, העבודה כוללת גם ניקוי יסודי של כל החלונות והתריסים בדירה (ניקוי פנים וחוץ), כולל רשתות נגד יתושים ומסילות. כמו כן, העבודה כוללת ניקוי יסודי של ארונות הקיר בכל הדירה, במיוחד ארונות מטבח, קרצוף, הברקת וחיטוי כלים סניטריים כמו כיורים, אסלות, ניאגרות, אמבטיה, מקלחון וברזים.

- פרסומת -

בנוסף, במסגרת הניקיון היסודי של הדירה החדשה שוטפים היטב את הרצפה ומבצעים פוליש המותאם לסוג ולמאפייני אריחי הריצוף. בדירה חדשה אפשר לבצע פוליש וקס כדי להבריק את הרצפה ולקבל את המראה הרטוב והיוקרתי, לרוב מזמינים פוליש קריסטל בגלל אפקט ההברקה המיוחד והתוצאות שנשמרות לפחות ל-3 שנים.

ניקיון דירה לבד או על ידי חברה

הכניסה לדירה החדשה מלווה בשמחה והתרגשות, אך רגע לפני שחברת ההובלות פורקת את הארגזים והחפצים שלכם מומלץ לבצע ניקיון יסודי בנכס. יש ישראלים המנסים לחסוך כמה שקלים ומנקים את הדירה לבד, עליהם להתמודד עם כמויות עצומות של לכלוך ואבק, כתמים בכל מקום, שאריות של חומרי בנייה שקשה להסיר ועוד. זו עבודה קשה ומתישה המחייבת ציוד מתאים, לכן כדאי לבחור חברת ניקיון בתים המתמחה בניקוי דירות חדשות או לאחר שיפוץ.

לחברה ניקיון בתים יש ציוד מתקדם וחדשני, החברה מנקה את הדירה תוך שעות ספורות ומבצעת פוליש איכותי כדי לנקות כתמים ולהבריק את הרצפה. כדי לבחור נכון חברת לניקיון דרה חדשה מקבלן כדאי לקרוא חוות דעת ולבקש המלצות מהסביבה הקרובה.

כתבה זו באדיבות חברת הניקיון הטובה ביותר בתחום, הבית המבריק – חברת ניקיון בתים