סנונית ראשונה לחזרה לשגרה: מלון דיוויד טאוור יפתח לנופשים

לאחר 5 חודשים בהם היה סגור, מודיע מלון הספא העירוני דיוויד טאוור של המותג  MGALLERY מרשת מלונות ACCOR כי יפתח שעריו ביום ראשון הקרוב 21/2/2021. לרגל הפתיחה משיק המלון מבחר מבצעים בשבועיים הראשונים, עד לפתיחה המלאה של המסעדה ב9/3/2021.

מלון דיוויד טאוור. צילום: אסף פינצ'וק

המלון, שהינו אחד ממותגי היוקרה של רשת מלונות ACCOR הבינלאומית, ידוע כמלון ברמה הגבוהה ביותר בישראל מכל הבחינות. בימי הקורונה המלון מקפיד על חיטוי והגיינה בצורה יוצאת דופן. נקיון החדרים והספא מתבצע ברמה הגבוהה ביותר, בעיקר בימי קורונה. בנוסף לנקיון והצחצוח שהיה עד כה בימים רגילים, עוברים החדרים, כמו גם הספא, חיטוי נוסף שצריך כדי לעמוד בתקנים של רשת ACCOR הבינלאומית .

בין היתר מקפידים על חיטוי כל המוצרים והחפצים שהאורח מרבה לגעת בהם כגון ידיות, ברזים בכיורים ובאמבטיה, דלת היציאה למרפסת, שלטים, מתגים של תאורה, של מזגן ועוד. לאחר שהחדר עבר את הנקיון והחיטויים הנדרשים, המנקה מדביק מדבקה מיוחדת על דלת החדר שמסמנת שהחדר עבר חיטוי. המדבקה נקרעת ברגע שהאורח הבא פותח את הדלת, וכך ניתן להבחין אם החדר עבר חיטוי.

במרחבים הציבוריים האורחים נדרשים לעטות מסכות פנים. ברחבי המלון פיזרו עמדות חיטוי בכל פינה. המלון הגדיל את תדירות הנקיון בשטחים הציבוריים לרבות לובי, מעלית, ידיות דלתות, שרותים ציבוריים וכו’.

העובדים כולם עוטים מסיכות, מחוייבים בשטיפת ידיים, החלפת כפפות בנקיון כל חדר וחדר, המגבות המלוכלכות עוברות ישר לשקית סגורה, והכל בהתייעצויות עם רשויות גלובליות ומקומיות (כולל ארגון הבריאות העולמי והמרכז לבקרת מחלות) הכל, על מנת להבטיח שנהלי הנקיון וההגיינה במלון מחמירים ביותר.

חמאם מפנק לרשות האורחים. צילום: איתי סיקולסקי
- פרסומת -

המלון השיק רק ביולי האחרון, לאחר הסגר השני, חדרי אקזקיוטיב ספא עם מרפסת ונוף לים. בחדרים אוירה רגועה וייחודית, אמבט מיוחד ומערכת עם מוצרי שמני אמבט ייחודיים, מגוון משקאות בריאות בחדר ועוד הפתעות. בנוסף השיק  המלון סדרת חבילות וטיפולים של הספא VIA MARIS בהשראת מסעות הסולטאן ברחבי תבל שביצע כדי ללמוד את תענוגי העולם ולהעניק לאהובתו.

סיפור אהבתם של הסולטאן דָאוּד פָאשָה ובחירת לבו מהווים את מקור ההשראה למלון DAVID TOWER בנתניה המשלב בין קסם תרבויות שונות, לבין עולם הפנטזיה והמציאות ומהווה מקום מפלט ורוגע מחיי היומיום.

ספא VIA MARIS המשתרע על שטח של 1000 מ"ר, יפתח כאמור ביום ראשון הקרוב, תוך הקפדה יתרה ודקדקנית על כל פרט ופרט ועל כלל דרישות ההגיינה, כולל בריכת שחייה פנימית ומחוממת ופינת מנוחה בסגנון אותנטי מסורתי כיאה לסולטאנים וכל אלו עם נוף פנורמי לחוף ימה עוצר הנשימה של נתניה. הספא מצויד בחדרי טיפול מאובזרים במיטות חשמליות מתכווננות אקסקלוסיביות סוויטת טיפולים זוגית, ג'קוזי, ג'קוזי פרטי, חמאם טורקי אותנטי, סאונה רטובה, סאונה פינית, חדר כושר מאובזר במכשירי כושר מתקדמים וחדשניים.

החומרים והמרכיבים בהם הספא משתמש לטיפולים לקוחים מתוך יומן המסע שניהל במהלך מסעות נדודיו, בו תיאר את אותן מסורות עתיקות יומין שנחשף אליהן. הסולטאן עבר אלפי קילומטרים בצי ספינותיו, בין איים רחוקים וחופי יבשות חדשות, ובכל מקום קסום שהגיע חקר את מנהגי המקום ולמד את סודות הטיפולים העתיקים להרגעת הגוף והנפש. מתרבויות ומסורות עתיקות העניקו לסולטאן את הידע שהפך לכדי יצירה אחת של חוכמת חיים עמוקה.

הבריכה בספא מלון דיוויד טאוור. צילום: איתי סיקולסקי

לרגל הפתיחה מחדש של המלון והספא מזמין המלון את הציבור ליהנות מחבילות מפנקות במיוחד באמצע שבוע (ימים א'-ה') עד לתאריך 9/3/2021:

חוויית ספא זוגי

זוג טיפולי ספא 45 דקות לכל אחד מבני הזוג, יין, כיבוד קל ושתיה חמה בספא VIA MARIS עם פינת מנוחה מפנקת הצופה לים ושימוש במתקני הספא. בעלות של 600 ₪.

ספא זוגי יומי + חדר מנוחה פרטי

זוג טיפולי ספא 45 דקות לכל אחד מבני הזוג, יין, כיבוד קל ושתיה חמה בספא VIA MARIS עם פינת מנוחה מפנקת הצופה לים+ חדר מנוחה במלון מסוג סופרייר ל- 6 שעות בין 10:00-18:00 בעלות של 800 ₪.

**תוספת לחדר עם נוף לים 75 ₪

שימוש בחדר יומי

אפשרות שימוש בחדר יומי  בין השעות 10:00-18:00 בעלות של 500 ₪ לזוג.

עלות לינה במלון:

באמצע שבוע –החל מ700  ₪ לזוג ללילה

סוף שבוע החל מ800 ₪ ללילה ( נציין כי הספא סגור בשבת)

לינה + עיסוי זוגי.

זוג טיפולי ספא 45 דקות לכל אחד מבני הזוג עיסוי לזוג + שימוש במתקני הספא+ לינה באמצע שבוע – 900 ₪.

בסופ"ש- זוג טיפולים ושימוש בספא ( ביום שישי בלבד) + לינה –1000 ₪. (נציין כי הספא סגור בשבת)