עכשיו היא איתם: שולי מועלם עוזבת את ימינה ומתפקדת לליכוד

בנימין נתניהו ושולי מועלם. צילום: דוברות

חברת הכנסת לשעבר שולי מועלם מצטרפת לליכוד לאחר שבבחירות האחרונות נמנתה על רשימת ימינה לכנסת אך לא נכנסה לבסוף.

שולי מועלם-רפאלי כיהנה כחברת כנסת מטעם הבית היהודי בכנסת ה-20 ונחשבה לנאמנתם של נפתלי בנט ואיילת שקד. עם הודעתם של השניים על הפיצול מהבית היהודי והקמת מפלגת הימין החדש לקראת הבחירות לכנסת ה-21 הצטרפה אליהם גם מועלם והיוותה את הצלע השלישית במהלך, מה שאיפשר להם את הפיצול במבחינה טכנית יחד עם הכספיעם הקואליציוניים שהגיעו להם, מהלך שזכה לביקורת רבה בציבור.

בבחירות לכנסת ה-21 הוצבה שולי, לאכזבתה, רק במקום החמישי, אחרי בנט ושקד, כשאלונה ברקת ומתן כהנה מקדימים אותה ברשימה. בכל מקרה, כידוע, לימין החדש חסרו מאות קולות על מנת לעבור את אחוז החסימה ומועלם לא נכנסה לכנסת.

לפני הבחירות לכנסת ה-22 התאחדו שוב הבית היהודי והאיחוד הלאומי עם הימים החדש לרשימת ימינה בראשות איילת שקד וגם אז הוצבה שולי מועלם במקום ה-12, כשהמפלגה זכתה בשבעה מנדטים בלבד ושוב נותרה מועלם בחוץ.

- פרסומת -

בבחירות האחרונות חלה דרמה בליל הגשת הרשימות כשבסופו של דבר שוב התמודדות שלושת המפלגות יחד ושוב הוצבה שולי במקום השניים עשר ולא נכנסה גם הפעם לכנסת.

כאמור, הבוקר נפגשה חכ״ל שולי מועלם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וחתמה על טופס התפקדות אצל מנכ״ל הליכוד צורי סיסו ובכך השלימה את המעבר ממפלגות הציונות הדתית אל מפלגת השלטון.

ראש הממשלה נתניהו ברך את שולי על הצטרפותה ואמר: ״אני שמח מאוד ששולי מועלם, חברת הכנסת לשעבר ואחת מהפעילות החשובות של הציונות הדתית, מצטרפת באופן טבעי לליכוד. הליכוד זה הבית של הציונות הדתית, זה הבית של נאמני ארץ ישראל וזה הבית שלך״.

שולי מועלם הוסיפה: ״אני מודה לראש הממשלה נתניהו. הליכוד הוא הבית הטבעי של הציונות הדתית, של אנשי הימין האידיאולוגי. אני מרגישה שבימים האלה, שעם ישראל מודאג מבחינה בריאותית וכלכלית, יש עוד כל כך הרבה עבודה לתקן עולם ולהביא את מדינת ישראל למקום שלה – ואני מרגישה שהמקום לעשות את זה, זה בליכוד״.

יו"ר פורום ציון וירושלים בליכוד אביחי בוארון אמר על המהלך: "אנו מתקבלים בברכה את חכ"ל שולי מועלם שמצטרפת היום לליכוד מתוך אחריות לעם ישראל ומדינת ישראל. מועלם עשתה שיקול דעת נכון. דווקא היום, לאחר שצרפנו עוד יותר מ-500 חברים חדשים לליכוד ולפורום ציון וירושלים אני פונה לעוד חברים בציונות הדתית ובכלל – חשוב מאוד שעוד ועוד אנשים ערכיים יצטרפו אלינו לעשות את המעשה של שולי ויתפקדו. שולי ברוכה הבאה ובהצלחה".