עכשיו יותר מתמיד – הלוואות לעסקים בתנאים נוחים

אביב 2020 מתאפיין עד כה במשבר עולמי בריאותי חסר תקדים – התפרצות מגפת הקורונה – ובהקפאה נרחבת של המשק הן בארץ ובהן בעולם כולו. התוצאה של הקפאה שכזו עלולה להיות הרת אסון עבור עסקים, בעיקר קטנים ובינוניים. לכן, מדובר בזמן החשוב ביותר עבור הלוואות לעסקים בתנאים נוחים ומקלים.

תוכן שיווקי 06/04/2020

אין צורך להרחיב יותר מדי במילים אודות משבר הקורונה וההשלכה המקיפה שלו על המשק והכלכלה כולה. בעוד אינספור עצמאיים ושכירים, בעלי עסקים ויזמים מוצאים עצמם במצב בלתי צפוי ובמשק בו רמת הפעילות הכלכלית היא מזערית ביחס למצב רק לפני מספר שבועות ספורים, סיוע לעסקים הוא חשוב וקריטי יותר מאי פעם בעבר.

עבור אחוז ניכר מהעסקים הקטנים והבינוניים בישראל (כמו גם עבור לא מעט תאגידים ועסקים גדולים), הלוואה בתנאים נוחים ומיוחדים המתחשבים במצב העניינים הנוכחי והבלתי שגרתי בעליל, עשויה לשמש בפועל כחבל הצלה. מדובר בחבל הצלה למשק כולו, ולא רק לבעלי העסקים עצמם, שכן הכלכלה נסמכת באופן נרחב על עסקים קטנים ובינוניים וקריסת רבים מאלו תביא בוודאות לפגיעה כלכלית באוכלוסייה רחבה הרבה יותר.

- פרסומת -

לפחות בחלק מהבנקים הגדולים ניתן למצוא אפשרויות להלוואות לעסקים בתנאים מיוחדים ונוחים במיוחד – הלוואות המטופלות באופן מהיר וניתנות באופן מיידי, פריסה ארוכת טווח של התשלומים, הענקת סכומים של מאות אלפי שקלים בתהליך מהיר ופשוט ועוד. תנאים אלו, בדומה למספר דוגמאות נוספות להלוואות לעסקים בתנאים נוחים במיוחד שמציעים הבנקים, הם דבר מתבקש וחיובי במיוחד במצב של היום, ונקווה לראות סיוע נוסף שמעניקים בהקשר זה לעסקים הקטנים, הן מהבנקים עצמם והן מהמדינה, באופן ישיר או עקיף.

לפתור בעיות באופן מיידי – הלוואה ברגע לעסקים

אפשרות נוספת אותה ניתן למצוא בחלק מהבנקים כיום באה לתת מענה לבתי עסק הזקוקים לאשראי מיידי על מנת לטפל בבעיות דחופות, ומספר בתי העסק המתמודדים עם בעיות כאלו כיום וזקוקים נואשות לאשראי מיידי הוא גדול ביותר, והולך ועולה מיום ליום. הלוואה ברגע לעסקים באה למעשה לצמצם את משך התהליך הנדרש לצורך קבלת ההלוואה בפועל. ללא עמלות מיוחדות ועם אפשרויות לדחיית תחילת החזר הקרן במספר חודשים (על מנת לתת לבית העסק מרווח נשימה בתקופה בה הוא נקלע למצוקת מזומנים), הלוואה ברגע לעסקים מציעה את אחד האפיקים האטרקטיביים והנוחים ביותר לבתי עסק כיום להמשיך ולשמור את ראשם מעל המים, עד שהפעילות במשק תתחיל לחזור לשגרה באופן חלקי או מלא.

התהליך הנדרש לצורך קבלת הלוואה מהירה מסוג אשראי ברגע לעסקים הוא פשוט יחסית וניתן למילוי מהבית, ללא צורך להגיע אל הסניף. זה מהווה דווקא יתרון של המשבר הנוכחי, במסגרתו אנו עוברים לעשות יותר ויותר פעולות שונות מהבית, וחוסכים בכך לא מעט זמן יקר.

לסיכום, המצב הבעייתי שנוצר כרגע במשק יוצר בקרב אינספור בתי עסק את הצורך בפתרונות אשראי גמישים ונוחים. הלוואות לעסקים בתנאים נוחים, וספציפית אשראי ברגע לעסקים, מהווים אופציות שכדאי מאוד לבחון לעומק.