פסטיבל "דרום אדום": השנה באים לגלות את שדרות

חג הכלניות, או בשמו המוכר פסטיבל "דרום אדום", כבר בפתח והשנה עיריית שדרות הכינה לאלפי המבקרים שעתידים לפקוד אותה שלל אטרקציות שאין בשום מקום אחר. הצטרפו לפסטיבל שכולם מחכים לו.

פסטיבל דרום אדום
פסטיבל דרום אדום (ארכיון). צילום: עגור אירועי ניווט

בכל שנה בחודשים פברואר – מרץ, פריחת הכלניות בצפון הנגב מושכת אליה אלפי מבקרים שבאים ליהנות ממרבדי הכלניות ומהאטרקציות הייחודיות שיש לאזור להציע.

העיר שדרות, שמרשימה ביופייה בייחוד בעונה זו, פותחת את שעריה השנה עם שורה של פעילויות שמתאימות לכל הגילאים וההרכבים. אז מה מחכה לכם?

זה כבר ידוע שהעיר שדרות היא עיר קולינרית בועטת בה מתקיימים בכל יום סיורי אוכל כשבמסגרתם מסיירים בין מסעדות שונות, שומעים את הסיפורים המרתקים מאחורי המקומות וכמובן – אוכלים.

השנה, לכבוד הפסטיבל, עיריית שדרות ומחלקת התיירות בקרן לפיתוח שדרות, מזמינות את הציבור הרחב לגלות את הסיפור המיוחד של שדרות דרך הטעמים, הריחות, המוזיקה, היצירה והחוסן האנושי. הסיור הקולינרי הממכר כולל טעימות, סיפורים מרתקים, הצצה לעולם היזמות בעיר ובסוף – הרמת כוסית מרגשת. במסגרת הסיור שאורכו כשעתיים יבקרו המשתתפים במרכז העיר המתחדש והשוקק, במגוון עסקים מקומיים וטעימים, ישמעו את סיפורם המרתק של תושבי המקום והמדריך המקומי.

צילום: טליה אוחיון
- פרסומת -

סיור שטח ופריחה- האורחים של "דרום אדום" מוזמנים לגלות את שדרות דרך הגלגלים בסיורים משגעים בכלי השטח החדש שהטריף את המדינה- "איזי ריידר". הסיור ההרפתקני יעבור באגם המוזיקה, בתצפית על עזה, במאגר ניר עם ובנקודות נוספות בשדרות ובסביבה.

בנוסף מוזמנים המבקרים לסיור מרתק במיוחד- סיור בעקבות המוזיקה בשדרות  בהובלת הזמר והמוזיקאי, חיים אוליאל. במהלך הסיור נכיר את התחנות השונות בחייו של היוצר הבינלאומי ונכיר את סיפורן מרתק של להקות הרוק האיכותיות שיצאו משדרות בהן טיפקס וכנסיית השכל.

צילום: טליה אוחיון
צילום: חן כהן

ראש העיר, אלון דוידי: "פסטיבל דרום אדום הוא הזמן שלנו, תושבי שדרות ותושבי הדרום, ליהנות מהנוף ומפריחת הכלניות שנמצאת אצלנו באזור ומאלפי האורחים שמגיעים להתארח אצלנו. תושבי שדרות ובעלי העסקים בעיר מזמינים השנה את אורחי הפסטיבל לטעום ממטעמיהם המיוחדים והסיורים המוזיקליים של חיים אוליאל. אני מודה לכל העוסקים במלאכה במחלקת התיירות בקרן לפיתוח ובעירייה על התכנון והיצירה של התכנים. אני קורא לכולם להגיע וליהנות מהעיר היפה שלנו וממה שיש לה ולאזור להציע".

עוד באותו נושא:
מנהלת תחום התיירות בקרן לפיתוח שדרות, חן כהן: "כל שנה מגיעים לפסטיבל דרום אדום מאות אלפי מבקרים אך מי שזוכה מנוכחות המבקרים הם בעיקר המגזר הכפרי ופחות שדרות. השנה החלטנו לעשות מהפך ולהזמין קבוצות להיכנס לשדרות, לאכול בשדרות ולסייר בשדרות. בשנים הבאות נוכל להזמין את המבקרים גם ללון בעיר ולבקר במרכזי המבקרים שלנו".