פתרונות הצללה: השלב הבא

פרגולה
צילום: יוניקיט הנדסה פרגולות אלומיניום
מערכות הצללה חשמליות

מערכות הצללה ניתנות לשימוש באזורים חיצוניים החשופים לשמש, בבתי מגורים וגם במבני ציבור ומסחר, זאת בשל יכולת שילוב מושלמת בכל סגנון ורקע אדריכלי. מגוון מערכות הצללה חדישות המציעות לא רק תנאי חיים טובים יותר, אלא גם חיסכון באנרגיה, במיוחד במהלך הקיץ, הודות להפחתת צריכת האנרגיה הנדרשת למיזוג האוויר בחללים הפנימיים וכן, בשל המצאות של מנגנונים חשמליים חדשים והצורך המועט בתחזוקה שוטפת של מערכות הצללה חדישות אלו .

פתרונות הצללה ידידותיות למשתמש 

במאמר זה נציג בפניכן ובפניכם, שתי אפשרויות בולטות של מערכות הצללה נוחות. מערכות המיועדות ליצירת הצללה מתקדמת לרב ניתן למצוא כפרגולות ממגוון סוגים, פרגולות אמינות ומעוצבות. המעלות את עולם מוצרי ההצללה לשלב הבא, מבחינת מראה חיצוני והאופי של הפרגולה כאלמנט עיצובי נחשק.

מהו החומר הטוב ביותר לפרגולה?

שנים שהעץ היה החומר השכיח ביותר לייצור פרגולות, בעוד שפרגולות מברזל ומתכת היו מוצר אלטרנטיבי כשהמשותף לסוגים אלה הוא מסיביות החומר והעמידות לאורך שנים. כיום, טכנולוגיות עיבוד חומרים ויצירה של חומרי גלם מחוזקים ועמידים הגיעו אל שוק ההצללה והציגו בפני קהל הלקוחות המחפשים מערכת הצללה אמינה, את פרגולות האלומיניום. אלומיניום הביא אל השוק עמידות וחוזק יחד עם קלות משקל, גורם זה יצר שינוי בתהליכי ייצור המערכות והגמישות האפשרית שניתן היה להשיג במסגרות והפרופילים של האלומיניום לעומת העץ והברזל. פרגולות אלומיניום הפכו לחומר המוביל בעולם מערכות ההצללה ולתוכו נוספו אפשרויות מתקדמות להפעלה, שמירה ועיצוב יוקרתי.

פרגולה חשמלית מתכווננת: דרגת איכות עילית.  

פרגולות חשמלית מתכווננת, מערכת הצללה מאלומיניום, מאופיינת בעמידות גבוהה, צורך מועט בתחזוקה וחידושים טכנולוגיים המשתלבים בה פרגולה חשמלית באופן כללי מציעה נוחות אידיאלית להצללת חוץ. זו כנראה מערכת הפרגולה המתכווננת היחידה המסוגלת אזור שלם ללא צורך בעיגון על גבי קיר. האזור המכוסה יכול לגדול ככל שרצוי על ידי הוספה קלה של עמודי תמך, זאת מבלי להשפיע על העיצוב אלגנטי והנקי של הפרגולה.

שלבים מתכווננים מאלומיניום
- פרסומת -

שלבים (רפפות) המסתובבים הגג הפרגולה החשמלית המתכווננת, מספקות שליטה והגנה מפני תנאי מזג אוויר של גשם ושמש, אך המאפיין החשוב ביותר שיש לשים לב אליו בשלבים המתכווננים הוא איכות החומרים. בנוסף, סוג זה של פרגולה מתאים מאוד גם למפתחי ענק בזכות קורות ופרופילי האלומיניום המאסיביים וקלי המשקל.

איך להבדיל בין פרגולה איכותית לפחות איכותית 

הסוד טמון בטיב האלומיניום, מה העובי של פרופילי האלומיניום? מהו העובי של המסגרת? ממה עשויים האביזרים המורכבים לפרגולה?

פרגולות אלומיניום איכותיות בנויות מפרופילים ומסגרות עבות, עובי המסגרת לדוגמה, יהיה בעובי של כ-200 מ"מ. עובי המסגרת של הפרגולה משפר את הגמישות והעמידות שלה, מעבר לזאת, פרגולה עם מסגרת עבה נראית מרשימה ויפה בהרבה מפרגולות פשוטות יותר בהם חלקי האלומיניום אינם עבים באופן זהה. כשמביטים בפרגולה איכותית ניתן לראות את המראה היוקרתי המשתלב עם הארכיטקטורה החיצונית.

פרגולה
צילום: יוניקיט הנדסה פרגולות אלומיניום
טיב האביזרים

אביזרים של פרגולות אלומיניום איכותיות, יהיו עשויים מאלומיניום ללא שימוש בפלסטיק. זה גימור מלא לאורך כל המבנה של מערכת ההצללה וחומרים איכותיים יותר המחזיקים מעמד הרבה יותר זמן מפלסטיק. תושבות הן אלמנט נסתר במערכת ההצללה, על כן מומלץ לברר עם היצרן או הספק אילו תושבות מגיעות עם הפרגולה, במידה ומדובר בתושבות עבות ומאסיביות בעדיפות מנירוסטה, תדעו שמדובר ברכיב איכותי, לעומת תושבות אלומיניום קטנות שלא עומדות בקנה אחד עם תושבות איכותיות הקיימות בפרגולות איכותיות.

המנוע חייב להיות מוגן למים, כמו כן, ניתן ליצור מנוע שנמצא במיקום נסתר שאינו גורע מהמראה הכללי של הפרגולה. סוגי המנועים הם רבים ולכן אנו ממליצים מיהו יצרן המנוע וכמה אחריות תוכלו לקבל.

תוספות אפשרויות

בפרויקטים רבים בהם מותקנות מערכות הצללה, בוחרים להוסיף תאורה יפה המשדרגת גם את המראה של הפרגולות וגם את החוויה של היושבים תחתיה. נורות לד בצבעים שונים ואלמנטים של תאורה בסגנונות שונים לבחירת הלקוח זמינים כיום אצל רב יצרני פרגולות האלומיניום, תוספת

נוספת שניתן להכניס היא מאוורר תקרה או רמקולים והגברה הנמצאים בין או בתוך מסגרת הפרגולה. כדאי לתכנן מראש את הפרגולה הנחוצה כדי ליצור מערכת בהתאמה אישית שמכילה את התוספות בשלב התכנון ויוצרת מראה נקי וגימור מושלם.

יתרונות
  • הגנה מפני שמש וגשם.
  • שילוב עם אלמנטים אחרים, כמו הצללה צדדית, וילונות גלילה חיצוניים, קירות זכוכית ועוד
  • קונסטרוקציות חזקות במיוחד, עם אביזרים איכותיים, עבים מחומרי גלם מתאימים
  • שילוב גאדג'טים, תאורה, הגברה
  • תכנון המנגנון החשמלי, לדוגמה: מנגנון נסתר , מנוע ללא רעש , אחריות
  • גימור אסתטי, ללא נקודות קיבוע או עיגון הנשארות גלויות
למה לשים לב  
  • עובי הפרופיל
  • עובי המסגרת
  • איכות התושבות
  • מאילו חומרים עשויים האביזרים המורכבים
  • התאמה לתנאי שטח ומפתחים גדולים
אפשרות שנייה
פרגולות בד ואלומיניום

פרגולות אלומיניום לרב מגיעות עם גג המורכב משלבי אלומיניום המכונים רפפות אלומיניום. שלבים אלו זמינים בכל הצבעים ובגימור של אלומיניום דמוי עץ. פרגולת אלומיניום ובד נאספת היא סוג מתקדם של פרגולה שמשלבת בד מיוחד הנאסף בגג הפרגולה ויוצר מערכת הצללה מעניינת, יפה וקלה להפעלה. המבנה של הפרגולה עשוי מאלומיניום, עמודים, קורות ומסגרת מאלומיניום. כשלגבי איכות המרכב חלים אותן כללים שהזכרנו למעלה.

הבד של הפרגולה

בפרגולות בד נאספות יש שימוש במשטח הצללה מבד מיוחד המיוצר במיוחד להתאמה לשימוש ארוך טווח בחוץ בגשם ושמש. הבד עצמו מיוצר עם סיבי זכוכית להגברת העמידות ונתפר במספר שכבות. סוג הבד המיוצר במיוחד למערכות הצללה אלה. המראה שנוצר מכך שגג הפרגולה עשוי מבד ולא שלבי אלומיניום, הוא מראה קליל יותר וצעיר יוצר. על אף העמידות הגבוהה של הבד והפרופיל של פרגולות האלומיניום האיכותיות, תוכלו להשיג מראה עדין וקליל באזורי חוץ בהם פרגולות מאסיביות ישתלבו פחות.

מה ההבדל בין פרגולה מאלומיניום לבין פרגולה מבד?

בפרגולה חשמלית מתכווננת, אתם שולטים על כיוון חדירת האור בעזרת שלט רחוק המכוון את שלבי האלומיניום שבגג לפי הרצון שלכם ושלכן, לפי זווית מתאימה. למשל: זווית של 45 מעלות, תאפשר חדירה של אוויר ואור מהגג, אך במידה ורוצים לאטם לחלוטין את הפרגולה לחדירת מים ואור, מכוונים אותה לסגירה ל 0 מעלות. כך שניתן לכוון את זוויות שלבים לפי בצורך כדי שיתאים לכם בדיוק.

בפרגולות בד נאספות, המנגנון החשמלי אוסף את הבד אל תוך תוף הגלילה שבו מאוחסן הבד בצורה אטומה. בפרגולות נאספות מבד, היתרון הוא שבעת איסוף מלא של בד הגלילה, נפתח הגג כולו כלפיי השמיים ומאפשר חדירה מלאה של אוורור ואור לחלל החוץ שלכם מתי שתרצו.

עצה שלנו: שימוש לב כמה מקום לוקח הבד בעת שהוא סגור, קיימות פרגולות בד נאספות הגוזלות מקום מינימלי ביותר מפתח הגג וכך נשאר חלל גג פתוח לרווחה. היוצר מראה אסתטי ומעיד על טיב התכנון וההשקה בפיתוח מערכת ההצללה המסוימת.